Ja jeg er langt fra sikker om jeg er i den rigtige kategori,men aner ikke hvor det skulle placeres, i forhold til mine spørgsmål

Jeg er ved at lave en fotobog hvor jeg bla har lavet et stamtræ med allernærmeste familie til min søn, dvs det er forældre, onkler/mostre og bedsteforældre som er med
Jeg har for næsten ½ år siden fra valgt min biologiske far af rigtig mange årsager, og har en stedfar som har været der siden jeg var 1½ år gammel, som jeg ser som min far. Min stedfar kalder jeg far, og ser 100% som en far, og han og min mor bliver kaldt mormor og mormor, hvor min biologiske far, var bedstefar

Jeg ønsker på ingen måde kontakt til min biologiske far, igen af rigtig mange årsager, og har det kun godt med beslutningen, nu er jeg så i tvivl hvordan jeg skal gøre i forhold til vores søn og kommende datter.
Jeg har skrevet ham ind under biologisk stamtræ som vedhæft i min søns "barnets bog" men meget i tvivl hvad jeg bør gøre i forhold til fotobogen, bør han stå der, har undladt billeder af bedstefar da han har set ham utrolig lidt, og min søn var kun ½ år sidst han så ham.
Hvad gør i andre i forhold til den slags, og hvordan forholder man sig til at fortælle senere hen at morfar er selvfølgelig morfar men ikke biologisk og der findes en derude som man ikke har kontakt med, virker jo også underligt at fjerne alle billeder, men har jo selv folk jeg ikke aner hvem er, på billeder fra jeg var spæd, som feks var ven af mine forældre, eller onkler langt ude osv
blev vist lidt rodet, men hpåber i kan finde rundt i det, ellers er i velkomne til at spørge
Håber på lidt hjælp til at tackle det her