Folk fra Holstebro og omegn.:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.206 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

MomInTheMaking

Jeg er tilflytter fra Skive og bor uden for holstebro mod Ulfborg.

Jeg kunne godt tænke mig at møde nogen herfra.

Jeg er 25 og har en datter fra d. 3 oktober 2011.

Jeg elsker at være kreativ, men det er bestemt ikke et kriterie.

Kunne også god bruge nogen til at vise mig Holstebro og alle de gode steder at shoppe.

Håber der er nogen derude.. Ellers må jeg jo bare sidde her ensom og alene ind til min barsel er ovre. haha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

HeidiØ

Mom In The Making skriver:

Jeg er tilflytter fra Skive og bor uden for holstebro mod Ulfborg.

Jeg kunne godt tænke mig at møde nogen herfra.

Jeg er 25 og har en datter fra d. 3 oktober 2011.

Jeg elsker at være kreativ, men det er bestemt ikke et kriterie.

Kunne også god bruge nogen til at vise mig Holstebro og alle de gode steder at shoppe.

Håber der er nogen derude.. Ellers må jeg jo bare sidde her ensom og alene ind til min barsel er ovre. haha.

maaanner, jeg vil så gerne flytte tilbage til Holstebro engang .. Jeg kommer derfra. Ja, er der selv af og til og besøge min mor, og vil gerne vise dig byen, men det blir måske lidt besværligt!

Nu blev dit indlæg da oppet lidt! Ville bare sige jeg var lidt misundelig

Anmeld

23. marts 2012

MomInTheMaking

HeidiØ skriver:

maaanner, jeg vil så gerne flytte tilbage til Holstebro engang .. Jeg kommer derfra. Ja, er der selv af og til og besøge min mor, og vil gerne vise dig byen, men det blir måske lidt besværligt!

Nu blev dit indlæg da oppet lidt! Ville bare sige jeg var lidt misundelig

Hehe.. jeg kan slet ikke forstå i ikke er rykket herhen af igen, når du så gerne vil, er det manden der ikke har lyst? Synes jeg kan mindes at i lige har købt hus.?

Tjaah, jeg tænkte here goes nothing, er egentlig ikke fan af at "SØGE" veninder, men når man går på barsel, er nytilflyttet og bor ude i Raasted, så bliver man sgu nødt til at finde på alternative måder..

Men tak for Op'eren.

Anmeld

23. marts 2012

HeidiØ

Hehe.. jeg kan slet ikke forstå i ikke er rykket herhen af igen, når du så gerne vil, er det manden der ikke har lyst? Synes jeg kan mindes at i lige har købt hus.?

Tjaah, jeg tænkte here goes nothing, er egentlig ikke fan af at "SØGE" veninder, men når man går på barsel, er nytilflyttet og bor ude i Raasted, så bliver man sgu nødt til at finde på alternative måder..

Men tak for Op'eren.

Ork nej, han ville også riiiigtig gerne til Holstebro! Men der INGEN jobs... som i... OVERHOVEDET ingen jobs at få! Desværre! ..

Og så var vi bare lidt fan af "syd for Århus".. så nu har vi købt hus hernede, ja!

Tænk.. jeg kender ik engang Raasted  .. Var også sjældent vest/nord for Holstebro - mere sådan syd og øst Mod Herning og mod Skive

Anmeld

23. marts 2012

Ditte-3

hej jeg er lige flytted til ringkøbing bode før i vinderup uden for holstrebro. og pt har jeg dt nok lidt som dig bare med en anden by øv  

Anmeld

23. marts 2012

MomInTheMaking

HeidiØ skriver:

Ork nej, han ville også riiiigtig gerne til Holstebro! Men der INGEN jobs... som i... OVERHOVEDET ingen jobs at få! Desværre! ..

Og så var vi bare lidt fan af "syd for Århus".. så nu har vi købt hus hernede, ja!

Tænk.. jeg kender ik engang Raasted  .. Var også sjældent vest/nord for Holstebro - mere sådan syd og øst Mod Herning og mod Skive

Nej, så kan jeg godt se der ikke er noget ved at vende tilbage. men engang skal tingene nok vende, eller også bliver i så glade for det nye sted at i slet ikke vil tilbage. hehe..

Jeg er ked af at sige det men Raasted/Råsted ligger mod herning. hehe.. tæt på Idom? Måske du kender det.

Anmeld

23. marts 2012

MomInTheMaking

Ditte-3 skriver:

hej jeg er lige flytted til ringkøbing bode før i vinderup uden for holstrebro. og pt har jeg dt nok lidt som dig bare med en anden by øv  

Det er altså lidt kedeligt at bruge sin barsel på at sidde et sted hvor man ingen kender. haha. Men på den anden side, så får jeg lavet en masse kreative ting, for der er jo ikke andet at give sig til når huset er rengjort og barnet sover.

Anmeld

23. marts 2012

HeidiØ

Nej, så kan jeg godt se der ikke er noget ved at vende tilbage. men engang skal tingene nok vende, eller også bliver i så glade for det nye sted at i slet ikke vil tilbage. hehe..

Jeg er ked af at sige det men Raasted/Råsted ligger mod herning. hehe.. tæt på Idom? Måske du kender det.

Nå ej haha... sys Idom lå mod Lemvig? Men dét kender jeg ihvertfald. Hehe

Ej nørder lige og slår det op på maps hehe!

Ja, tror også det vender engang. Men tror nu vi blir meget glade for at være her

Anmeld

23. marts 2012

Lone Jakobsen

hej hej.

jamen nu bor jeg godt nok i Aulum, men kommer da jævnligt i Holstebro for at handle

Anmeld

23. marts 2012

HeidiØ

aaarrrhhh nu har jeg lige tjekket op på sagen, Raasted ligger vidst ik heeelt Herning, hva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.