Af ørelægen!
For knap 4 uger siden, blev jeg snot hamrende forkølet..
Under hver forkølelse jeg har, får jeg altid problemer med ørene, men det plejer at gå i sig selv igen..
Denne gang, har jeg haft en "prop" i øret lige siden forkølelsen startede. Jeg har det som om jeg går inde i en bobbel eller er under vand når jeg snakker..
I tirsdags fik jeg umiddelbart ondt i venstre øre (Det er også det der er "stoppet")
Da ørelægerne operere om tirsdagen, ringer jeg til egen læge og får en tid samme dag.
Oppe hos lægen, tjekker hun først højre øre, det så fint ud, kun en masse arvæv efter så mange gange dræn.
Venstre øre ser imidlertidig helt anderledes ud! Min trommehinde var spændt helt ud, så hun kunne se stigbøjle, det indre øre, simpelthen ALT. Hun kunne ikke måle trykket, da deres maskine er i stykker, men hun ville have til ørelægen alligevel, da hun helst ikke ville røre det øre..
Jeg får besked på, at kontakte ørelægen dagen efter (Igår) bede om en tid, sige det er akut (For en sikkerheds skyld skriver min læge en note til ørelægen) Jeg møder personligt op i går morges da de åbnede, sekretæren læser noten, kigger på mig og siger "Vi har først tid i næste uge" ??? What? Her står jeg, med sindssyge smerter i mit øre.. Får sagt til hende, at jeg ikke synes det er iorden, at hun booker lægen så meget, så der ikke er tid til de akutte patienter..
Hun giver mig en seddel med på et nr. til en anden ørelæge her i kommunen, som så også først kunne tilbyde mig en tid i næste uge.,.
Grædefærdig finder jeg et nr. på én i Rødovre, ringer op- og får at vide, at de sørme først har en tid i maj!!! MAJ måned!!?
Fortæller hende hvad det drejer sig om, hun bliver chokeret over egen ørelæge ikke har taget mig ind og presser mig ind til idag kl 07:50- THANK U 
Trykket i venstre øre var så højt, så hun ikke engang kunne måle det
No wonder i´m in pain! Hun bad mig holde mig for næsen og puste, der var intet der bevægede sig derinde.. Havde åbenbart også problemer med højre, men smerterne i venstre har overdøvet højre.
Hun prikkede hul på trommehinden! AV, mindes ikke det gjorde SÅ ondt.. Venstre er fyldt med tryk, fyldt med væske osv. Skal tage næsespray 3 x dglt. i en uge, holde for næsen og puste eftere hver pust, indtil der kommer en hyletone. Hjælper det ikke, skal jeg op og have prikket hul på venstre
Får jeg yderligere problemer igen, skal jeg have lagt dræn. (Grimme minder fra barndommen og teenageårene sprang mig lige i øjnene der!)
Nu glæder jeg bare til at kunne høre igen, lidt pinligt når man arbejder med ældre døve mennesker og jeg ikke kan høre dem 
Nå! Det blev langt, og hvis du nåede hertil så tak fordi du læste med på mine frustrationer