Yoga..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

MaleneJensen

Heii

Jeg skal til Yoga for første gang med en veninde her på Søndag er der nogle herinde som har prøvet det før som kan fortælle lidt om det?

Knuss Malene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

JeNoVa

MaleneJensen skriver:

Heii

Jeg skal til Yoga for første gang med en veninde her på Søndag er der nogle herinde som har prøvet det før som kan fortælle lidt om det?

Knuss Malene.

Jeg har gået til yoga og var vildt glad for det. Desværre har jeg ikke længere tid. For mig betød det meget, at jeg var glad for min instruktør, men sådan er det nok med så mange ting. Du kan læse lidt om de forskellige former for yoga her.

Anmeld

22. marts 2012

Røverdatter

Jeg følger lige med, vil nemlig gerne selv starte til yoga. Har udøvet en smule herhjemme - men det er 'kun' noget jeg har lært af veninder

Anmeld

23. marts 2012

MaleneJensen

JeNoVa skriver:

Jeg har gået til yoga og var vildt glad for det. Desværre har jeg ikke længere tid. For mig betød det meget, at jeg var glad for min instruktør, men sådan er det nok med så mange ting. Du kan læse lidt om de forskellige former for yoga her.

Oki Skal man ikke være rimelig Smidig til det?

Anmeld

23. marts 2012

JeNoVa

MaleneJensen skriver:

Oki Skal man ikke være rimelig Smidig til det?

Hvis man ikke er det, så bliver man det. En god instruktør vil kunne undervise, selvom deltagerne ikke er på samme niveau.

Anmeld

24. marts 2012

MaleneJensen

JeNoVa skriver:

Hvis man ikke er det, så bliver man det. En god instruktør vil kunne undervise, selvom deltagerne ikke er på samme niveau.

Oki hehe Godt hehe... Syntes ligesom jeg er blevet lidt stiv i det efter jeg har fået min pige

Anmeld

24. marts 2012

FrkZier

jeg har gået til yoga, og jeg synes altså det var utrolig kedeligt :p

Anmeld

24. marts 2012

Charlotte85

Jeg går til gravid yoga. Og jeg elsker det Jeg er bestemt ikke særlig smidig, så var spændt på om jeg kunne finde ud af det. jeg har kun oplevet at blive mere og mere smidig fra gang til gang. Og det er på trods af at maven også er vokset i samme takt.

Anmeld

24. marts 2012

MaleneJensen

FrkZier skriver:

jeg har gået til yoga, og jeg synes altså det var utrolig kedeligt :p

oki :/ Jamen så må jeg se hva jeg selv siger til det i morgen når det første gang jeg skal til det

Anmeld

24. marts 2012

Pernille_fleur

Har dyrket yoga de sidste 2 år og eeeelsker det!For mig er det bare superdejligt - for kroppen og for sindet og bidrager til at skabe en skøn balance i hverdagen...

Held og lykke med det!

Pernille

www.psykolog-pernilleschou.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.