Hjælp til hva gør jeg med storesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Mor1012

jeg har termin d 6 august, og emilie bliver 2 år til november.

Jeg er ikke den der traver byen rundt med barnevogn, så vi har altid haft en klapvogn ( carena ) og emilie har altid sovet inde.

men er det for koldt  i klapvognen med en lift i til den lille ny?

Nu er det sådan, at jeg gerne vil hente emilie i dagpleje sammen med den lille, men hvor skal emilie være ? de kan jo ikke begge ligge i en lift i klapvognen

hvad gør man med storesøster ? skal jeg til at købe en barnevogn..

se billed eaf vores klapvogn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Princesspigen

Emilie2010 skriver:

Jeg er ikke den der traver byen rundt med barnevogn, så vi har altid haft en klapvogn ( carena ) og emilie har altid sovet inde.

Nu er det sådan, at jeg gerne vil hente emilie i dagpleje sammen med den lille, men hvor skal emilie være ? de kan jo ikke begge ligge i en lift i klapvognen

jeg ville nok vælge at købe en barnevogn og så et barne sæde til at sætte oven på til den store..

men det er meget an på hvad man føler for..

har ikke selv børn endnu så følger lige med og ser om nogle af de erfarne mødre kan give lidt bedere info

Anmeld

22. marts 2012

Hvem?

Emilie2010 skriver:

Enten ville jeg købe en tvillingeklapvogn, der er ofte plads til en lift og hvor sæderne er uafhængig af hinanden

Ellers en barnevogn også et søskendesæde på, hvis der er for langt for hende at gå..

Anmeld

22. marts 2012

Albsil

Har du set den jeg har sat til salg for en veninde herinde. Den kan fungere som barnevogn i den ene side mens den anden er klapvogn. Eller begge som klapvogne osv. Alt efter ønske

Anmeld

22. marts 2012

Fanny Holbech

Det er ikke for koldt. Du kan sagtens have en lift/voksipose stående i klapvognen, men ...

Da der er så lille aldersforskel på dine to børn skal du jo regne med at Emilie i hvertfald et år endnu også skal sidde og indimellem måske ligge og sove, når i er ude, så jeg ville nok vælge at anskaffe en tvillingevogn, hvor sæderne kan lægges ned uafhængigt af hinanden og hvor der er plads til liften/voksiposen med den lille ny.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.