Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan man se køn på baby??? Jeg er i morgen hvor jeg skal til scanning 13+0 henne.. MeeN er det for tidligt??
Hvor tidligt har i fået det afvide??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
14+0 er der scanningsklinikker der giver garanti på køn (betyder dog at kan de ikek se det, får man en ny gratis tid). Selv fik vi svar 14+3
13+0, hvad er det for en scanning du skal til?
Vi skal til kønsscanning den 1 april hvor jeg er 14+1 , De siger at alt efter uge 14 kan man se det
crille skriver: 14+0 er der scanningsklinikker der giver garanti på køn (betyder dog at kan de ikek se det, får man en ny gratis tid). Selv fik vi svar 14+3 13+0, hvad er det for en scanning du skal til?
Almindig tryghedsscanning grundet jeg tidligere har mistet.. Skal til kønsscanning i uge 16 men er bare nys:-)
Moar2012 skriver: Almindig tryghedsscanning grundet jeg tidligere har mistet.. Skal til kønsscanning i uge 16 men er bare nys:-)
Ok, det giver god mening. God fornøjelse, det er altid så skønt at se den lille.. kunne gå til scanning hver 14. dag hvis det skulle være
min veninde fik afvide da hun var til NF i 12+? at der var 80% chance for det er en dreng, hun fik så bekræftet til MD at det rent faktisk er en dreng derinde - men det er vidst også 'nemmere' at se tidligt hvis det er en dreng (har jeg hørt, ved ikke om det er noget vås)
crille skriver: Ok, det giver god mening. God fornøjelse, det er altid så skønt at se den lille.. kunne gå til scanning hver 14. dag hvis det skulle være
Jeg gÅr til scanning hver 14 dag
Vi fik det afvide til md og fik det bekræftet ugen efter. Vi venter pige:-)
Moar2012 skriver: Kan man se køn på baby??? Jeg er i morgen hvor jeg skal til scanning 13+0 henne.. MeeN er det for tidligt?? Hvor tidligt har i fået det afvide??
På sygehuse bruger de ikke unødvendig tid på at kigge efter kønnet.. Bare så du ikke bliver skuffet hvis det er på sygehuset
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128