Hvor tidligt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Moar2012

Kan man se køn på baby??? Jeg er i morgen hvor jeg skal til scanning 13+0 henne.. MeeN er det for tidligt??

Hvor tidligt har i fået det afvide??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

crille

14+0 er der scanningsklinikker der giver garanti på køn (betyder dog at kan de ikek se det, får man en ny gratis tid). Selv fik vi svar 14+3  

13+0, hvad er det for en scanning du skal til? 

Anmeld

22. marts 2012

Nolle

Vi skal til kønsscanning den 1 april hvor jeg er 14+1 , 
De siger at alt efter uge 14 kan man se det  

Anmeld

22. marts 2012

Moar2012

crille skriver:

14+0 er der scanningsklinikker der giver garanti på køn (betyder dog at kan de ikek se det, får man en ny gratis tid). Selv fik vi svar 14+3  

13+0, hvad er det for en scanning du skal til? 

Almindig tryghedsscanning grundet jeg tidligere har mistet.. Skal til kønsscanning i uge 16 men er bare nys:-)

Anmeld

22. marts 2012

crille

Moar2012 skriver:

Almindig tryghedsscanning grundet jeg tidligere har mistet.. Skal til kønsscanning i uge 16 men er bare nys:-)

Ok, det giver god mening. God fornøjelse, det er altid så skønt at se den lille.. kunne gå til scanning hver 14. dag hvis det skulle være  

Anmeld

22. marts 2012

FrkZier

min veninde fik afvide da hun var til NF i 12+?  at der var 80% chance for det er en dreng, hun fik så bekræftet til MD at det rent faktisk er en dreng derinde -  men det er vidst også 'nemmere' at se tidligt hvis det er en dreng (har jeg hørt, ved ikke om det er noget vås)

Anmeld

23. marts 2012

Moar2012

crille skriver:

Ok, det giver god mening. God fornøjelse, det er altid så skønt at se den lille.. kunne gå til scanning hver 14. dag hvis det skulle være  

Jeg gÅr til scanning hver 14 dag

Anmeld

23. marts 2012

babymus77

Jeg var til kønsscanning da jeg var 14+3 og der var ingen tvivl:-) :-). Jeg glæder mig super meget til d 20 april, hvor jeg er 26+3 og skal til 3D/4D scanning:-)

Anmeld

23. marts 2012

Nattøs

Vi fik det afvide til md og fik det bekræftet ugen efter. Vi venter pige:-) 

Anmeld

23. marts 2012

maria_wlt

Moar2012 skriver:

Kan man se køn på baby??? Jeg er i morgen hvor jeg skal til scanning 13+0 henne.. MeeN er det for tidligt??

Hvor tidligt har i fået det afvide??

På sygehuse bruger de ikke unødvendig tid på at kigge efter kønnet.. Bare så du ikke bliver skuffet hvis det er på sygehuset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.