Gravid kalender?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

Kay

Kay skriver:

hvis du går ind i din profil og "opretter" et barn og skriver din termin ind... så næste gang du logger på kommer der på forsiden en bjælke med hvor langt du er og et link til noget tekst om den uge du er i... det er den måde jeg holder styr på det

min ser sådan ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Chraz

Nolle skriver:

fint Bølle - ringer til dig hver gang så du kan tælle få mig '

hehe det gør du da bare  

Anmeld

23. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nolle skriver:

God aften de damer

Nu jeg total skuffet - har lige vært inde på Libero's hjemmeside og det blivet total om, om de har ikke den gravid kalender som de pejler, eller kan jeg ikke finde den.

Men det er en der fortæller hvor mange dage, hvor lang man er henne OSV. Så mit spøgermål er der nogen der ved hvor der er sådan en ? 

Og har kun en termins dato og ikke min sidste dag få mens.

Du ka gå ind på www.terminsberegneren.dk. Der ka du se hva uge du er i osv! Vh stine

Anmeld

23. marts 2012

Chevro

Ja, så det nemmeste for dig, er klart at oprette et barn :-) Så ser du det hver dag herinde, jeg er super glad for det. Fordi jeg kan følge med i præcis hvor mange dage og uger osv.

Anmeld

23. marts 2012

Nolle

Kay skriver:

hvis du går ind i din profil og "opretter" et barn og skriver din termin ind... så næste gang du logger på kommer der på forsiden en bjælke med hvor langt du er og et link til noget tekst om den uge du er i... det er den måde jeg holder styr på det

Det må jeg lige gå ind og prøve - Mange tak . 

Anmeld

23. marts 2012

Tanjadamgaard

Nolle skriver:

God aften de damer

Nu jeg total skuffet - har lige vært inde på Libero's hjemmeside og det blivet total om, om de har ikke den gravid kalender som de pejler, eller kan jeg ikke finde den.

Men det er en der fortæller hvor mange dage, hvor lang man er henne OSV. Så mit spøgermål er der nogen der ved hvor der er sådan en ? 

Og har kun en termins dato og ikke min sidste dag få mens.

Jeg bruger en app, på min telefon som hedder Babybump free, jeg syntes den er super god, dog er den på engelsk og man skal derfor minus med en dag, da de tæller anderledes end os, men ellers fungere den fint og der kan du også indtaste din terminsdag istedet for sidste mens, hvis det er nødvendigt   

Anmeld

24. marts 2012

Kay

Nolle skriver:

Det må jeg lige gå ind og prøve - Mange tak . 

håber du kan bruge den

Anmeld

24. marts 2012

M (:

Kay skriver:

min ser sådan ud

Hvor er det smart! Anede ikke, at der fandtes en sådan funktion herinde! 

Anmeld

24. marts 2012

Kay

M (: skriver:

Hvor er det smart! Anede ikke, at der fandtes en sådan funktion herinde! 

jeg viste det heller ikke før jeg var ind på min profil og taste vores bebs ind... blev meget glædeligt overrasket synts den er super og jeg læser højt for kæresten hver tirsdag når jeg er gået ind i en ny uge det er super hyggeligt

Anmeld

24. marts 2012

M (:

Kay skriver:

jeg viste det heller ikke før jeg var ind på min profil og taste vores bebs ind... blev meget glædeligt overrasket synts den er super og jeg læser højt for kæresten hver tirsdag når jeg er gået ind i en ny uge det er super hyggeligt

Gør den mon det samme med ens barns alder/fødselsdag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.