Desperate Housewives

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

Røverdatter

MaleneJensen skriver:

Ser det hver onsdag det er Guld Programmet om onsdagen

hihi

Nu har vi ikke noget fjernsyn, så jeg ser det faktisk næsten hver dag  på en net-side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Maja_4000

Jeg ELSKER det også

Men jeg ser ikke forud , kan godt lide at strække det ud over lang tid .. Ellers er det alt for hurtigt overstået Hehe

Anmeld

22. marts 2012

MaleneJensen

Himmelsmil skriver:

hihi

Nu har vi ikke noget fjernsyn, så jeg ser det faktisk næsten hver dag  på en net-side

oki heeh jeg har dem også på dvdér alle sæsonerne så de ryger også lige på indimellem det så godt

Anmeld

22. marts 2012

Røverdatter

MaleneJensen skriver:

oki heeh jeg har dem også på dvdér alle sæsonerne så de ryger også lige på indimellem det så godt

hehe, ja det er så!

Anmeld

22. marts 2012

MaleneJensen

Himmelsmil skriver:

hehe, ja det er så!

hvem er din yndlingsfamilie af følge?

Anmeld

22. marts 2012

Zafir

Himmelsmil skriver:

Ja det er rigtigt! Jeg er nok mest Susan hvis jeg er nogen af dem... Lidt klumset og sådan Ja, jeg synes også det kan være lige i overkanten til tider.. Men du har helt ret!

Jeg ville være en blanding af Bree og Lynette ...

Anmeld

22. marts 2012

Clisolka

Himmelsmil skriver:

Ihhh hvorfor kan jeg ikke bare lade vær med at se det..  Jeg elsker og hader det på samme tid

Ved ikke lige hvad jeg ville med det her indlæg, tror bare jeg ville fortælle jer hvor afhængig jeg er blevet.. Og hvor dumt det egentlig er at se noget så mærkelig som omhandler 4 kvinder der bor på en eller anden gade i USA, som hele tiden oplever alt muligt vildt! Hvor man nærmest føler man kender dem i virkeligheden.. Og hvor man nærmest synes at det er okay at dræbe folk og begrave dem  (læs;joke)

Nå, men tror bare jeg smutter ind og ser endnu et afsnit i sæson 8 (hvad f***en gør jeg når sæsonen slutter? ) iiih altså..... Jeg giver op.. I surrender to you, my dear housewives-friends..

Er der andre herinde som følger de 4 sladrerkællinger fra Wisteria Lane?

(Undskylder sproget )

Jeg melder mig også på banen over onsdags-serien  Jeg sidder klistret til skærmen 20.35 

Anmeld

22. marts 2012

Røverdatter

MaleneJensen skriver:

hvem er din yndlingsfamilie af følge?

Jeg synes de er lige skøre på hver sin måde. Ved ikke helt hvem jeg synes er yndlings at følge... Hmm.. Synes Gaby er total sjov, fordi hun er som hun er Og hende og jeg er vildt forskellige, så det er ret sjovt Hvem hos dig?

Anmeld

22. marts 2012

Røverdatter

Zafir skriver:

Jeg ville være en blanding af Bree og Lynette ...

hihihi.. Årh du må lave lækker mad så!

Anmeld

22. marts 2012

Røverdatter

Babymor2010 skriver:

Jeg melder mig også på banen over onsdags-serien  Jeg sidder klistret til skærmen 20.35 

Fedt! Hvem kan du så bedst relatere dig selv til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.