Andre der har oplevet dette? - nutv.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

238 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Guldimaven

Puha, mine hormoner RASER lige nu!

Jeg har købt abonnement hos nutv, og betalingen er gået igennem da jeg har fået kvitteringen på mail. Men når jeg vil logge ind, for at komme videre til udsendelsen siger den jeg skal købe IGEN!

Dette er sket en gang før, hvor jeg prøvede at købe igen.. OG der trak de satme ( undskyld sproget.) pengene 2 gange! Det syntes jeg da er svinsk..

Nu nægter jeg at betale igen, og kan IKKE se det jeg har betalt for.. FEDT..

Andre der har oplevet noget lignende og ved hvad man skal stille op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Ayasmor

Har ikke oplevet lige præcis det, men har før oplevet ikke at kunne se det jeg har betalt for pga. tekniske fejl hos dem. Jeg har bare haft sendt en mail til dem, og altid fået et pænt svar tilbage med kompensation lagt til mit abonnoment.

Anmeld

22. marts 2012

Guldimaven

Ayasmor skriver:

Har ikke oplevet lige præcis det, men har før oplevet ikke at kunne se det jeg har betalt for pga. tekniske fejl hos dem. Jeg har bare haft sendt en mail til dem, og altid fået et pænt svar tilbage med kompensation lagt til mit abonnoment.

Ja okay, dejligt du har fået pænt svar tilbage..

Jeg har haft skrevet til dem en gang før, og der har jeg aldrig fået svar.. Men nu skriver jeg altså igen..

Anmeld

22. marts 2012

Ayasmor

Guldimaven skriver:

Ja okay, dejligt du har fået pænt svar tilbage..

Jeg har haft skrevet til dem en gang før, og der har jeg aldrig fået svar.. Men nu skriver jeg altså igen..

ja det kan jeg skisme godt forstå.. Jeg ville nu heller ikke finde mig i at betale for noget, som jeg ikke får.

Anmeld

22. marts 2012

Guldimaven

Ayasmor skriver:

ja det kan jeg skisme godt forstå.. Jeg ville nu heller ikke finde mig i at betale for noget, som jeg ikke får.

Nej, og med graviditets hormoner er det altså noget der kan få ens verden til at bryde sammen for et kort øjeblik...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.