slankepiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej. Jeg er desperat mit bmi er 36 , vil gerne ha et skub med nogle piller, så kan jeg godt selv tabe mig. Skal bare ha et skub!!!

Nogen der har prøvet nogle piller der virker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Ayasmor

jeg har ikke prøvet piller, så kan desværre ikke hjælpe dig på det område. Har du prøvet at registrere dig på madlog, for at kunne følge med i hvad du spiser, og fordelingen af det ift. protein, kulhydrater og fedt? mener man kan prøve en enkelt dag gratis derinde

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

Tak for dit svar! orker bare næsten ikke at veje alt...har prøvet det ved vægtvogterne, slankedoktor og vægtkonsulenterne ja jeg har været hele vejen rundt

Anmeld

22. marts 2012

Ayasmor

Anonym skriver:

Tak for dit svar! orker bare næsten ikke at veje alt...har prøvet det ved vægtvogterne, slankedoktor og vægtkonsulenterne ja jeg har været hele vejen rundt

det behøver du faktisk heller ikke som sådan derinde.. rigtig meget mad ER allerede plottet ind i et "katalog", hvor du så eks. bare kan vælge 1 skive, eller 1 stk osv.

Anmeld

22. marts 2012

norenberg

JEG HAR PRØVET ET HAV AF PILLER MEN INGENTING HAR VIRKET....SÅ NÅR JEG LIGE TRÆNGER TIL ET SKUB I DEN RIGTIGE RETNING SNUPPER JEG LIGE EN MÅNED PÅ NUPO SÅ ER JEG 10-15 KG LETTERE....

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

det behøver du faktisk heller ikke som sådan derinde.. rigtig meget mad ER allerede plottet ind i et "katalog", hvor du så eks. bare kan vælge 1 skive, eller 1 stk osv.

ok, jamen så er det måske værd at prøve. Tak

Anmeld

22. marts 2012

Linekocemba

Ja har prøvet flere former. Desværre må det siges at det eneste som virker er noget ulovligt stads som man skal holde sig langt fra!! 

Desværre er der kun en vej, den hårde vej 

Vil dog sige at madlog er super!

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

JEG HAR PRØVET ET HAV AF PILLER MEN INGENTING HAR VIRKET....SÅ NÅR JEG LIGE TRÆNGER TIL ET SKUB I DEN RIGTIGE RETNING SNUPPER JEG LIGE EN MÅNED PÅ NUPO SÅ ER JEG 10-15 KG LETTERE....

NUPO har aldrig været noget jeg har overvejet. Tror slet slet ikke jeg kan holde mig til det.

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

Linekocemba skriver:

Ja har prøvet flere former. Desværre må det siges at det eneste som virker er noget ulovligt stads som man skal holde sig langt fra!! 

Desværre er der kun en vej, den hårde vej 

Vil dog sige at madlog er super!

Hvad har du prøvet?

Anmeld

22. marts 2012

Ellie79

Anonym skriver:

NUPO har aldrig været noget jeg har overvejet. Tror slet slet ikke jeg kan holde mig til det.

Jeg kan heller ikke klare nupo - prøvede det der hedder nutrilett og det smager faktisk okay, gav mig et skub igen.

eller prøv med noget opdeling af tallerken noget med 125g kød 300-600 grønsager og lidt ris, pasta eller kartoffel evt. brød. Kun en potion og efter lidt tid begynder kroppen at vende sig til den nye kost.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.