Jeg skriver lige som ano, da det ikke kommer allesammen ved endnu..
Men jeg er ved at finde sammen med en ekskæreste igen, og i aften skal jeg op til ham og sove i vores gamle fælles hjem, iaften er hovedsagligt fordi jeg ikke bryder mig om at være alene lige i tiden da jeg har en anden og tidligere ekskæreste som er begyndt at stalke mig igen, og er faktisk bange for hvad han kan finde på.. Imorgen skal jeg så bare blive liggende i sengen og sove når han tager på arbejde, og når jeg så vågner, skal jeg tage hans bil, køre hjem, ordne de ting jeg skal, og så skal jeg hente ham imorgen aften igen, og så har han inviteret mig ud at spise og i biografen..

han har bare været der så meget for mig på det sidste, og han er sq nok den eneste jeg egentlig stoler rigtig på.. han kender mig på en helt anden måde end både min familie og mine veninder gør.. og på trods af et ret grimt brud dengang, så elsker jeg ham sq nok stadig, og er villig til at vi giver forholdet endnu en chance..
Men det bliver da lidt mærkeligt når han kører på arbejde imorgen tidlig, og jeg selv skal låse mig ud af det sted jeg engang selv har boet, og så tage hans bil, og muligvis også tage imod et par blikke eller tre fra de naboer som er hjemme..
Men ja, han gør mig bare så glad, og han er der bare for mig hele vejen igennem, og har egentlig altid været det, vi fik desværre bare en ret hurtig start på forholdet dengang, og et grimt brud, men vi havde det jo godt sammen når vi ikke havde vores problemer ind imellem..
Anmeld