Ihh sikke en dejlig dag det er Idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

LineSchack

Så fik jeg lavet en hindeløsning AV for alle grimme ord der findes i verden... Og nu krydser vi fingre for at der sker noget. Jordmoderen ku mærke truntens hoved det var helt vildt ;D...og hun blev skønnet til 3400g, sikke en dejlig bassepige. Og det vil sige 200g på en uge det sys jeg er lidt vildt....og vis der nu ikk sker noget ved det her er der igangsættelse på søndag tidlig morgen... SÅ NÆSTE UGE ER JEG MED 100 SIKKERHED MOR!!!! ihh kan slet ikk beskrive glæden inden i..... Tak fordi i ville hører på mit lille glædes udbrud. God torsdag til jer alle dejlige mennesker!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Holbæktrunten

Tillykke på forhånd 

Anmeld

22. marts 2012

Nattøs

LineSchack skriver:

Så fik jeg lavet en hindeløsning AV for alle grimme ord der findes i verden... Og nu krydser vi fingre for at der sker noget. Jordmoderen ku mærke truntens hoved det var helt vildt ;D...og hun blev skønnet til 3400g, sikke en dejlig bassepige. Og det vil sige 200g på en uge det sys jeg er lidt vildt....og vis der nu ikk sker noget ved det her er der igangsættelse på søndag tidlig morgen... SÅ NÆSTE UGE ER JEG MED 100 SIKKERHED MOR!!!! ihh kan slet ikk beskrive glæden inden i..... Tak fordi i ville hører på mit lille glædes udbrud. God torsdag til jer alle dejlige mennesker!!!

Håber tiden går hurtig:-) og tillykke med kommende mor rollen

Anmeld

22. marts 2012

LineSchack

Holbæktrunten skriver:

Tillykke på forhånd 

Tusind mange gange tak ...

Anmeld

22. marts 2012

LineSchack

Nattøs skriver:

Håber tiden går hurtig:-) og tillykke med kommende mor rollen

Tusind mange gange tak, det håber jeg også ...

Anmeld

22. marts 2012

crille

Tak for din dejlige og glade update..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.