Endelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Tildes mor

Så blev det endelig min tur til at teste positivt igen! 
 - Jeg er kun gået 3 eller 4 dage over tid, men der er slet ingenting at tage fejl af når man kigger på testene, tror umuligt de kunne være meget mere positive!

Og efter mine egne beregninger er jeg i dag 4+3 eller 4+4 

hvilket vil sige jeg har termin 25. November eller 26. November.

I morgen skal jeg en tur forbi lægen og have graviditeten bekræftet, iiih hvor jeg glæder mig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

MyBigWish

Stort tillykke 

Anmeld

22. marts 2012

otlitrom

Stort tillykke! Kan se på din profil at I har prøvet længe! Så er det lykken endelig at stå med de 2 streger!!

Anmeld

22. marts 2012

Tildes mor

MyBigWish skriver:

Stort tillykke 

Tusind tak, så må vi håbe at junior bliver der 

Anmeld

22. marts 2012

Tildes mor

kitty skriver:

Stort tillykke! Kan se på din profil at I har prøvet længe! Så er det lykken endelig at stå med de 2 streger!!

Mange tak 

- Det er lige før jeg tror jeg kunne flyve af bare lykke 

Anmeld

22. marts 2012

AnonymMor

Årh hvor dejligt !!! STORT tillykke kender godt glæden ved at man ENDELIG er gravid  

Anmeld

22. marts 2012

Tildes mor

Rinepigen skriver:

Årh hvor dejligt !!! STORT tillykke kender godt glæden ved at man ENDELIG er gravid  

1000 tak, kan læse i også har prøvet længe, der er simpelthen bare ikke noget værre end når der bare ikke sker noget - det første halve års tid er til at klare.. men når så man når over det der år så bliver det altså bare FOR lang tid 

Anmeld

22. marts 2012

AnonymMor

Tildes mor skriver:

1000 tak, kan læse i også har prøvet længe, der er simpelthen bare ikke noget værre end når der bare ikke sker noget - det første halve års tid er til at klare.. men når så man når over det der år så bliver det altså bare FOR lang tid 

Ja lige præcis vente tiden er ulidelig !! Men så bliver man også bare så dejligt overrasket og glad når det endeligt sker  

Anmeld

22. marts 2012

christina92

STORT tillykke!  Hvor er det skønt for jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.