Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Christina.78 skriver: I Esbjerg Min veninde i Nordjylland skulle også været startet et sted deroppe men kom ikke videre grundet hendes for gamle erfaring..
I Esbjerg
Min veninde i Nordjylland skulle også været startet et sted deroppe men kom ikke videre grundet hendes for gamle erfaring..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor-til-asta-09 skriver: Okay. Jeg skal starte i nordjylland uden erfaring. Kan være der var for mange ansøgere
Okay. Jeg skal starte i nordjylland uden erfaring. Kan være der var for mange ansøgere
Tror hun skulle ind med merit..de havde lovet voksen elevløn og det hele..men nå..er ihvertfald glad for jeg kom ind med min 1 årige erfaring med merit og vokselelevløn
så må man bare håbe der er arbejde til næste år
Christina.78 skriver: JJe Tror hun skulle ind med merit..de havde lovet voksen elevløn og det hele..men nå..er ihvertfald glad for jeg kom ind med min 1 årige erfaring med merit og vokselelevløn så må man bare håbe der er arbejde til næste år
JJe
Opper lige.. Håber nogle kan hjælpe
Bom skriver: Jeg har sosu hjælper bøger, 1 er udgave 5, 2 er udgave 5, og 3 er udgave 6.. Jeg har også en naturfags bog..Hvis det har interesse så skriv gerne..
Jeg har sosu hjælper bøger, 1 er udgave 5, 2 er udgave 5, og 3 er udgave 6.. Jeg har også en naturfags bog..Hvis det har interesse så skriv gerne..
de er desværre for gamle.. Skal bruge udgave 6, 6 og 7..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128