Gemmer du sko til den næste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

charlie73

Nix vi smider Bastians sko ud i skraldespanden/genbrugspladsen - de skal ikke genbruges for det ødelægger børns fødder at gå i andre brugte sko 

mvh Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

sarahb

Nej det gør vi ikke.
Jo dem der er ubrugte, men ellers så arver de ikke hinandens sko

Anmeld

22. marts 2012

Clisolka

Jeg har ikke tænkt mig at gemme Isabella sko - jo de første begyndersko  Jeg køber ikke brugte sko til hende, der er jeg lidt hys 

Anmeld

22. marts 2012

132319

Nej, jeg gemmer ikke sko men kan godt finde på at sælge dem videre og kan også godt købe sko hvis de på ingen måde er gået skæve.

De slidte sko herhjemme, tager min far som er tourleder i Indien med. Han har en lokal guide derovre der har 12 børn og de bruger dem lystigt til de er helt tyndslidte

Anmeld

22. marts 2012

raca

Nadia&Daniel skriver:

Sidder lige og læser "Det grønne område" - en avis (til dem som ikke kender den).. Og der er temaet: Børn - det handler bl.a. om hvordan man finder de rigtige sko til ens børn.

Og i et af rådene står der:

"Alle fødder er forskellige, og derfor bør børn heller ikke arve sko fra andre"

Mit spørgsmål: følger du dette? eller har du tænkte dig at følge dette??

det er en gammel... sikker skomager skabt skrøne...

hvis skoen ikke er gået til skæve eller slidt skeve.. så er der intet galt i at gemme da det kræver lige meget at gå til som gå om...

jeg siger ikke det er ok med udjokkede sko.. men let slidte, der ikke er skæve der er det helt ok... og skader ikke barnefoden hvis facoen passer.

men næ mine arver ikke sko forde jeg er en snop hvad det angår.

Anmeld

23. marts 2012

MorDk

NEJ!

Vores dreng får sin egne og helt nye sko specielt til ham.

Jeg går ikke på kompromis med sko!! De SKAL bare sidde og passe ham perfekt! Tøj kan vi arve og købe brugt men IKKE fodtøj. 

Vores næste får også samme "behandling"

Anmeld

23. marts 2012

Maja_4000

Vi har gemt skoene som Caroline brugte inden hun begyndte at gå og kravle .. Men dem hun bruger nu , bliver simpelthen for slidt .. De er sgu ikke værd at gemme

Men de der småbitte babysko , dem gemmer vi

Anmeld

23. marts 2012

Dot D

Vi gemmer ikke sko. Sophie har nogle skæve fødder, så hendes sko er ikke værd at dele. Dog har jeg solgt og sælger nogle af de første sko/støvler, da hun ikke rigitgt har gået i dem.

Jeg har også købt brugt i de helt små størrelser, for der er de ikke slidt i facon..

Men den "sparetid" er ovre

Anmeld

23. marts 2012

mortilnoahogmelina

Nej det gør ejg ikk . og har heller ik tænkt mig at gøre det .

Jeg er simpelthen for hys hvad det angår , her bliver der købt nye sko hver gang . er heller ikk til brugt til ..

Anmeld

23. marts 2012

Tona

Nadia&Daniel skriver:

Sidder lige og læser "Det grønne område" - en avis (til dem som ikke kender den).. Og der er temaet: Børn - det handler bl.a. om hvordan man finder de rigtige sko til ens børn.

Og i et af rådene står der:

"Alle fødder er forskellige, og derfor bør børn heller ikke arve sko fra andre"

Mit spørgsmål: følger du dette? eller har du tænkte dig at følge dette??

Jeg går MEGET ind for genbrug. Både for at spare penge og for miljøets skyld, men jeg kunne aldrig finde på at give Amanda brugte sko. Det er en af de ting, som hun bare skal have fra ny. Det er vigtigt at de får ordentligt fodtøj som de selv kan gå til. Men jeg har gemt hendes sutsko og baby-sko som der ikke er gået på og som stadig så ordentlige ud, for hvis der hverken er kravlet eller gået i dem, så kan den næste måske godt have dem som ekstra-sko tænker jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.