ondt i ballen/halebenet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.292 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Camillos

Er kun 9+4 idag, har i en uges tid haft lidt smerter i lænden/ballen/halebenet i løbet af dagen.. Det kan da bare ikke være rigtigt ? .. det skyldes forhåbentlig ikke allerede graviditeten? 

Håber bare det er en nerve der er dum .. 

Nolge andre gravide der har oplevet det så tidligt i forløbet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Er kun 9+4 idag, har i en uges tid haft lidt smerter i lænden/ballen/halebenet i løbet af dagen.. Det kan da bare ikke være rigtigt ? .. det skyldes forhåbentlig ikke allerede graviditeten? 

Håber bare det er en nerve der er dum .. 

Nolge andre gravide der har oplevet det så tidligt i forløbet? 

Jo det er allerede pga graviditeten.
Det hele udvider sig jo dernede. Ledbåndene bliver mere løse..

Så jo ondt i haleben osv. i dette stadie er helt normalt .

Anmeld

22. marts 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Jo det er allerede pga graviditeten.
Det hele udvider sig jo dernede. Ledbåndene bliver mere løse..

Så jo ondt i haleben osv. i dette stadie er helt normalt .

Du ved bare så MEGET hvor ved du dog alt det fra Hehe .. Har lidt svært ved at lokalisere "smerten" men deromkring .. Ligement smerterne er jeg vant til foran ...  bare ikke lige bagpå ... hehe

Anmeld

22. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Du ved bare så MEGET hvor ved du dog alt det fra Hehe .. Har lidt svært ved at lokalisere "smerten" men deromkring .. Ligement smerterne er jeg vant til foran ...  bare ikke lige bagpå ... hehe

hæhæ, det er du sjovt nok ikke den første der siger.. haha
Har en veninde der altid lige konfererer med mig inden hun går videre.. HAHA

Jamen jeg er bare en kontrolfreak så jeg skal vide alt om alt vedrørende graviditet nu vi selv tænker i de baner. Haha. Skal jo have noget at få ventetiden til at gå med...
Så da min veninde kom for 11 uger siden og sagde hun havde ondt i halebenet søgte jeg lige om det og fandt ud af det. Det fik hun så bekræftet ved scanning at det ar derfor.
Bagtil er primært fordi ledbåndene udvider sig og derfor ikke holder fast om det hele.. Hvis man kan sige det sådan.
Det er emget normalt at opleve heromkring uge 10.

Anmeld

22. marts 2012

Chevro

Det er ligamentssmerter! :-) Jeg var kun i uge 5-6 stykker, da jeg gik til lægen med mange smerter foran når jeg rejste mig op, og smerter i lænden når jeg satte mig ned :s Kendte jo selvfølgelig intet til ligamentssmerter - da jeg ikke regnede med at jeg var gravid

Men da først det hele havde givet sig meget, begyndte de faktisk at fortag sig igen, men døjede nok i et par måneder i træk, plus lidt ón and off senere hen Så ingen tvivl der ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.