Vi ser ikke rigtig fjernsyn og har aldrig set x-faktor, men har hørt om det, og ved det er en sangkonkurrence.
Vi har for længe siden planlagt at vi skulle i legoland d. 12-13 maj og har bestilt billetter og overnatning.
Jeg har nu opdaget at der hele eftermiddagen om lørsdag d. 12 maj er X-faktor koncert.
Vores ældste søn som går i skole, har spurgt til om han måtte se x-faktor, men vi har sagt nej.
Men nu er jeg blevet lidt itvivl, og jeg spørg jer til råds. Skal vi se x-faktor inden vores legoland tur, for at få noget ud af koncerten? Tror I koncerten er en del af programmet? Er programmet slut, så det bare er en koncerte med ham/hende der har vundet?
Hvad er jeres erfaringer med at lade børn se x-faktor. Hvis storebror på 8 år skal se det, så vil lillebror på 6 år også gerne.
Er der i det hele taget nogen der har erfaring emd at have børn med til koncert?
Det var jo slet slet ikke derfor vi ville til legoland. Det er jo fordi vi skal over og se på legoklodser, hvis det der nu foregår noget 'sejt', så kan jeg da godt unde min dreng for en gangs skyld at være ham der har gjordt noget 'sejt'. -altså hvis x-faktor er sådan noget 'sejt'-noget. Hvis I tror det er sådan noget man kan blive moppet med, må I endelig også skrive det!!! Som sagt kender jeg ikke programmet, og der er ingen i vores omgangskreds der ser det.
Anmeld