X-faktor hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Mumto3

Vi ser ikke rigtig fjernsyn og har aldrig set x-faktor, men har hørt om  det, og ved det er en sangkonkurrence.

Vi har for længe siden planlagt at vi skulle i legoland d. 12-13 maj og har bestilt billetter og overnatning.

Jeg har nu opdaget at der hele eftermiddagen om lørsdag d. 12 maj er X-faktor koncert.

Vores ældste søn som går i skole, har spurgt til om han måtte se x-faktor, men vi har sagt nej.

Men nu er jeg blevet lidt itvivl, og jeg spørg jer til råds. Skal vi se x-faktor inden vores legoland tur, for at få noget ud af koncerten? Tror I koncerten er en del af programmet? Er programmet slut, så det bare er en koncerte med ham/hende der har vundet?

Hvad er jeres erfaringer med at lade børn se x-faktor. Hvis storebror på 8 år skal se det, så vil lillebror på 6 år også gerne.

Er der i det hele taget nogen der har erfaring emd at have børn med til koncert?

Det var jo slet slet ikke derfor vi ville til legoland. Det er jo fordi vi skal over og se på legoklodser, hvis det der nu foregår noget 'sejt', så kan jeg da godt unde min dreng for en gangs skyld at være ham der har gjordt noget 'sejt'. -altså hvis x-faktor er sådan noget 'sejt'-noget. Hvis I tror det er sådan noget man kan blive moppet med, må I endelig også skrive det!!! Som sagt kender jeg ikke programmet, og der er ingen i vores omgangskreds der ser det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

serinasmor

aner ikke meget om xfaktor ... ser det nemlig heller ikke

men en koncert i legoland er jo bare en koncert

det er helt sikkert en god oplevelse at komme til koncert, men man behøver jo ikke kende sangeren på forhånd

Anmeld

22. marts 2012

Bshizzle

Den er lidt svær.. For Legoland er en fantastisk oplevelse for alle børn i alle aldre. 

Men jeg kan sige så meget at min dreng på 6 år er VILD med at se folk synge.. Så en koncert med x-factor ville han elske. 

( osse fordi han så det i fjernsynet ).  

.. Min ide ville være fint med en koncert inden Legoland turen ja..  

Anmeld

22. marts 2012

Ansemusen

Må jeg spørge hvorfor jeres søn ikke må se X-Factor, som er en SÅ stor del af mange børns samtaleemne i dag?

Koncerten er finalen i X-Factor, hvor de tre finalister kæmper om at vinde hele showet og en pladekontrakt. Desuden kommer kendte kunstnere og spiller.

Anmeld

22. marts 2012

*Toffee*

Ansemusen skriver:

Må jeg spørge hvorfor jeres søn ikke må se X-Factor, som er en SÅ stor del af mange børns samtaleemne i dag?

Koncerten er finalen i X-Factor, hvor de tre finalister kæmper om at vinde hele showet og en pladekontrakt. Desuden kommer kendte kunstnere og spiller.

Er finalen ikke imorgen?

Anmeld

22. marts 2012

Ansemusen

Toffi skriver:

Er finalen ikke imorgen?

Tjo, det kan da godt være.. Jeg troede det var finalen til koncerten ligesom det plejer at være i Parken.

Anmeld

22. marts 2012

*Toffee*

Ansemusen skriver:

Tjo, det kan da godt være.. Jeg troede det var finalen til koncerten ligesom det plejer at være i Parken.

Jamen jeg ved det ikke. Jeg havde bare fået ideen om at det var imorgen. Men jeg kan tage fejl

Anmeld

22. marts 2012

Darling<3

Toffi skriver:

Jamen jeg ved det ikke. Jeg havde bare fået ideen om at det var imorgen. Men jeg kan tage fejl

Finalen ER imorgen, det bliver bare afholdt i Boxen istedet for parken

TS - jeg synes det er noget underligt noget at jeres børn ikke MÅ se x-factor.. Men hvis i er i Legoland når der afholdes koncert, så lad dem opleve det - men det er selvfølgelig jeres valg...

Anmeld

22. marts 2012

Dot D

X-factor er fuldstændigt "uskadeligt"  Tag I roligt til koncerten, når I nu er der alligevel.

Begge vores unger ser det, og de er tre og syv....

Rigtig god tur...... Husk at prøve dragen, den er feeeeed (bare lidt kort, hi hi)

Anmeld

22. marts 2012

*Toffee*

Darling<3 skriver:

Finalen ER imorgen, det bliver bare afholdt i Boxen istedet for parken

TS - jeg synes det er noget underligt noget at jeres børn ikke MÅ se x-factor.. Men hvis i er i Legoland når der afholdes koncert, så lad dem opleve det - men det er selvfølgelig jeres valg...

Okay, tak for opklaringen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.