Anonym skriver:
okay, Det kunne da være jeg skulle prøve at se det...
Nu har jeg ikke noget dankort i forvejen, så det ville ikke være noget problem at undvære... Men ja jeg føler min bank griner deres bagdel i laser når jeg spørger om hjælp... om det så bare er en 5,- til en liter mælk...
Det der ville bekymre mig mest ville være hvis de indragede alle børnepengene... Det er nemlig dem vi bruger til tøj og andet til børnene hvis de har behov for det...
Det er bare ikke sjovt at føle at man står med hatten i hånden når man taler med banken! Så hellere gå derned og lægge alle kort på bordet en gang for alle, så de kan hjælpe med at redde situationen.
Det med at inddrage børnepengene i budgettet, kan jo være nødvendigt. Det har vi også gjort herhjemme, men nu har vi så også 5 børn - og får 14.176 kr. i kvartalet, så de bliver nødt til at blive medregnet.
Men det er selvfølgelig rigtig godt hvis økonomien i bund og grund er så god at det ikke er nødvendigt.
Der kører også en anden tråd med spareråd, den er måske også værd at læse.
Jeg har læst den og igår lavede vi et excelark hvor vi registrerer vores forbrug. Det tror jeg bliver rigtigt godt. Har du evt. overvejet det?
Anmeld