så kom vi endelig hjem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

wmillapigenw

Ja vi fik endelig lov til at komme hjem fra sygehuset igår! efter at have været indlagt 12 dage.

Malte har bare klaret det så flot eftersom han er født 36+6. - han har fået sonde indtil for 3 dage siden. & efter han er kommet af med sonden så tog han mere på end da han havde sonden i! det syntes jeg er stærkt gået af min prins! selvom mor her var meget nervøs for han ikke ville tage på når den sonde kom ud! men han viste lige sin mor at der ikke var grund til bekymring da, 62 gram tog han på til igår

& mor her har kun fået ros af sygeplejskerne! som den ene sagde:"trods din unge alder så er du en super god mor, det har vi endda snakket om herude"   - så bliver man da lidt stolt

her kommer også lige de længe ventede billeder af min SMUKKE BABY!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Henriette Aaby

Hvor er det skønt og sikke en fin baby Stort tillykke med ham!

Anmeld

22. marts 2012

wmillapigenw

Henriette Aaby skriver:

Hvor er det skønt og sikke en fin baby Stort tillykke med ham!

Ja det er så! & tak, han er bare så nem!

Anmeld

22. marts 2012

babymus77

Stort tillykke med din smukke baby;-) Hvor er han fin....;-)

Anmeld

22. marts 2012

Camillos

wmillapigenw skriver:

Ja vi fik endelig lov til at komme hjem fra sygehuset igår! efter at have været indlagt 12 dage.

Malte har bare klaret det så flot eftersom han er født 36+6. - han har fået sonde indtil for 3 dage siden. & efter han er kommet af med sonden så tog han mere på end da han havde sonden i! det syntes jeg er stærkt gået af min prins! selvom mor her var meget nervøs for han ikke ville tage på når den sonde kom ud! men han viste lige sin mor at der ikke var grund til bekymring da, 62 gram tog han på til igår

& mor her har kun fået ros af sygeplejskerne! som den ene sagde:"trods din unge alder så er du en super god mor, det har vi endda snakket om herude"   - så bliver man da lidt stolt

her kommer også lige de længe ventede billeder af min SMUKKE BABY!

hvor er han lille og fin  Får helt tårer i øjnene .. ihh alle de hormoner hehe  

Anmeld

22. marts 2012

Happiness

Århhh hvor er han bare sød!

Og dejligt I måtte tage hjem. Så kan man endelig begynde familielivet for alvor

Anmeld

22. marts 2012

MyBigWish

Stort tillykke med ham  Han er da bare rigtig lækker 

Anmeld

22. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke med ham. Dejligt at i er vendt hjem og at han og du ar det godt.

Hvor er han lækker.

Anmeld

23. marts 2012

wmillapigenw

babymus77 skriver:

Stort tillykke med din smukke baby;-) Hvor er han fin....;-)

Tak & Tak!

Anmeld

23. marts 2012

wmillapigenw

Camillos skriver:

hvor er han lille og fin  Får helt tårer i øjnene .. ihh alle de hormoner hehe  

Hihi tak! & ja han var kun 49 cm da han blev født! slet ikke til at forstå at man kan være så lille, nem & dejlig på samme tid! & glæd dig til du får din spire!  det er hele vente tiden værd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.