Hjemvendt fra 3d scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Guldimaven

Igår aftes var vi jo til 3d scanning, og det var en fantastisk oplevelse.. Er bare SÅ forelsket i det lille menneske.. 

Han lå med hovedet ned af, og næsen helt ind i moderkagen så helt medgørlig var han ikke, men hvis man skubbede lidt til ham vendte han hovedet, og det kunne blive til nogle fine billeder trods det at han lå med hovedet gemt i den.. 

Han lå simpelthen og suttede på moderkagen, vi fik også et par gab.. Nogle lidt åbne øjne og så rækkede han lidt tunge.. Ellers var han vildt aktiv under scanningen og det var svært at fange billeder af andet, end af hovedet da det bevægede sig hele tiden.. 

Men hold da op, hvor syntes jeg han er dejlig, så det er jo heldigt det er min søn.. 

Billede 1, rækker han lige tunge med en arm under hagen..

Billede 2, kan man rigtig se hvordan han ligger op af moderkagen..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

NNL

Rigtig fine billeder Og jeg vil da helt klart give dig ret i at han ser dejlig ud

Anmeld

22. marts 2012

Guldimaven

NNL skriver:

Rigtig fine billeder Og jeg vil da helt klart give dig ret i at han ser dejlig ud

Tusind tak for det, det varmer moderhjertet!

Anmeld

22. marts 2012

JH12

Dejlige Billeder, og skøn Dreng  Han hygger uden tvivl

Anmeld

22. marts 2012

Guldimaven

Joyce1986 skriver:

Dejlige Billeder, og skøn Dreng  Han hygger uden tvivl

Tusind tak!  Jeg tror også han hygger ret meget! Men sjovt at han bare suttede helt vildt på den moderkage! 

Anmeld

22. marts 2012

Kruse90

Hvor er han søød
Det bliver spændende at se ham, når han snart kommer ud Det er bare så vildt at vi ikke har ret langtid tilbage endnu.

Kram

Anmeld

22. marts 2012

Guldimaven

Kruse90 skriver:

Hvor er han søød
Det bliver spændende at se ham, når han snart kommer ud Det er bare så vildt at vi ikke har ret langtid tilbage endnu.

Kram

Ja det altså bare helt vildt, der er så kort tid til.. Men alligevel så længe på en måde! Har helt kriller i maven ved tanken! 

Anmeld

24. marts 2012

morbibi

Super gode billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.