halsbrand!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Gravid2012

har halsbrand... nogen raad til at faa det vaek - enten medicin eller naturlig maade ??? hjaeeeelp...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Mamma Mija

jeg havde også forfærdeligt halsbrand i slutningen af gravivditeten. Er ked af må meddele dig, der er intet at gøre! Det var der i hvert fald ikke for mig. Hvis jeg have rigtig svært ved at sove tog jeg en gang i mellem en Alminox (mener jeg de hed), det tog lige det værste. Men ellers gik jeg rundt med halsbrand 24/7, og der var intet at gøre, end at vente på det gik væk.
Så en god naturlig måde - Fød dit barn, og det går væk! Ej haha spøg til side, det var det eneste der virkede for mig  

Anmeld

22. marts 2012

Gravid2012

Mamma Mija skriver:

jeg havde også forfærdeligt halsbrand i slutningen af gravivditeten. Er ked af må meddele dig, der er intet at gøre! Det var der i hvert fald ikke for mig. Hvis jeg have rigtig svært ved at sove tog jeg en gang i mellem en Alminox (mener jeg de hed), det tog lige det værste. Men ellers gik jeg rundt med halsbrand 24/7, og der var intet at gøre, end at vente på det gik væk.
Så en god naturlig måde - Fød dit barn, og det går væk! Ej haha spøg til side, det var det eneste der virkede for mig  

okay ja det er jeg ked af at hoerer, da jeg har 7 maaneder tilbage indtil jeg skal foede... ARH!!!... Men tak for dit svar alligevel

Anmeld

22. marts 2012

Mamma Mija

1234567890 skriver:

okay ja det er jeg ked af at hoerer, da jeg har 7 maaneder tilbage indtil jeg skal foede... ARH!!!... Men tak for dit svar alligevel

Ej hvor øv, ja der er jo et pænt stykke tid til endnu. Men det kan jo også være du er heldig, det lige pludselig forsvinder af sig selv. Alle graviditeter er jo forskellige, så lad og håbe det 

Anmeld

22. marts 2012

Gravid2012

Mamma Mija skriver:

Ej hvor øv, ja der er jo et pænt stykke tid til endnu. Men det kan jo også være du er heldig, det lige pludselig forsvinder af sig selv. Alle graviditeter er jo forskellige, så lad og håbe det 

ja lad os krydse alt som kan krydses...

Anmeld

22. marts 2012

Mira0911

Alminox er NO-GO!!!! 

Jeg kan varmt anbefale Gaviscon flydende.... Uh det gjorde underværker... Det gjorde at jeg kunne få lov til at sove, at få lov til at have en god dag... 

Anmeld

22. marts 2012

Gravid2012

Mira0911 skriver:

Alminox er NO-GO!!!! 

Jeg kan varmt anbefale Gaviscon flydende.... Uh det gjorde underværker... Det gjorde at jeg kunne få lov til at sove, at få lov til at have en god dag... 

okay... og skal man ha en recept fra laegen for at faa det...?

Anmeld

22. marts 2012

Mira0911

1234567890 skriver:

okay... og skal man ha en recept fra laegen for at faa det...?

Nej det er håndkøb.. 

Anmeld

22. marts 2012

Gravid2012

Mira0911 skriver:

Nej det er håndkøb.. 

det vil jeg proeve saa, tak for dit raad

Anmeld

22. marts 2012

Mira0911

1234567890 skriver:

det vil jeg proeve saa, tak for dit raad

Det var så lidt... Vil rigtig gerne høre om det virker hos dig... Hvilket jeg håber på det gør... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.