Ka se baby sparke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det er lige hva jeg ka! Er nu i uge 25. Kæresten har ku mærke baby de sidste par dage, i morges da vi lå og puttede ku thea lige pludselig også mærke baby sparke. Og nu har jeg flere gange i dag opdaget at min mave den hoppede når baby sparker. Det er så mega hyggeligt! Vh Stine som vil til at sove, for jeg ska op igen kl 04.50!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

projekt-ønskebarn

Åh hvor lyder det dejligt

Anmeld

22. marts 2012

Mira0911

Det er så fantastisk når man begynder at kan se det udenpå maven og rigtig dejligt når ens kæreste og barn/børn kan være med til at mærke og se også... 

Anmeld

22. marts 2012

crille

Hvor ER det skønt! 

Syntes jeg mærkede lillemanden i dag, men det er stadig så nyt, at jeg slet ikke er sikker. Da kæresten skulle til at mærke var det slut.. er det ikke bare klassisk?  

Hvad siger Thea til at man kan se noget? 

Anmeld

22. marts 2012

StineW79

crille skriver:

Hvor ER det skønt! 

Syntes jeg mærkede lillemanden i dag, men det er stadig så nyt, at jeg slet ikke er sikker. Da kæresten skulle til at mærke var det slut.. er det ikke bare klassisk?  

Hvad siger Thea til at man kan se noget? 

Thea forstår vist ik at det er baby som får maven til at hoppe, men hun ku mærke den i går morges for første gang og det syntes hun var rigtig sjovt! 

Det er bare sjovt når man lige ka se den gir et hop! Vh stine

Anmeld

22. marts 2012

StineW79

Mira0911 skriver:

Det er så fantastisk når man begynder at kan se det udenpå maven og rigtig dejligt når ens kæreste og barn/børn kan være med til at mærke og se også... 

Ja det er så fedt! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.