Æg donor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg vælger at skrive som anonym da det kun er noget jeg har fået med tanker om.

Tænker meget på at donere en omgang æg så andre kvinder kan få denne store glæde og blive mor.

Vi vil her hjemme gerne havde en lille ny snart og tænkte jeg så måske kunne give lidt æg inden men har lige nogle spørgsmål som jeg håber nogle af jer kan hjælpe lidt med.

Er der nogle krav for at donere æg? Gør det ondt længe efter? Vis det gør hvor længe er det så? Og kan vi selv forsøge at få baby når de har taget nogle æg? Eller tager de alle æg ud i en cyklus?

Hvad ville i syntes om den ide som tingene ser ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Kan desværre ikke hjælpe med spørgsmålene

Men vil da lige gi dig en masse og for synes det er en rigtig vidunderlig ting og gøre

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

Ravnholt skriver:

Kan desværre ikke hjælpe med spørgsmålene

Men vil da lige gi dig en masse og for synes det er en rigtig vidunderlig ting og gøre

Tak  Vil bare så gerne kunne give en anden kvinde muligheden for at opleve den kæmpe gave jeg allerede selv har fået to gange 

Anmeld

21. marts 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Anonym skriver:

Tak  Vil bare så gerne kunne give en anden kvinde muligheden for at opleve den kæmpe gave jeg allerede selv har fået to gange 

Jeg ville også godt selv donere æg, men tror ikke de vil have mine... Lider meget af allergier... og ligeså gør min søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.