Øv altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har brug for lidt hjælp. Manden har lige fået nyt arbejde, hvor han begyndte i mandags. Men hold da op hvor er han ked af at være der. Bilerne er helt til rotterne og der er ikke styr på noget som helst - heller ikke lønnen lader det til Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til ham når han kommer hjem fra arbejde. Han er simpelhen så mut ligeså snart Jesse er kommet i seng. Han virker helt fortabt over situationen. Alternativet er at sige op og være arbejdsløs, men det er ikke noget reelt alternativ, for det vil bare gøre det hele værrer. Og det er jo ikke fordi nye jobs hænger i træerne. Argh..nu så det hele ellers så lyst ud, men nej. Nogen ideer til hvordan jeg muntre ham op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2009

Findusinde

Øv øv, det lyder til din mand har fundet noget rigtig L.... arbejde..

Men som du selv siger, er det ikke jobs der hænger på træerne lige i tiden..

Jeg ved jo self, ikke hvordan I har det derhjemme, men jeg ved hvordan jeg kan opmuntre min mand..

Lidt godt mad, med lys på bordet.. Nu har vi ikke børn endnu, så det er måske lidt nemmere, men ellers når jeres børn/barn er lagt, eller måske de har alderen til at blive passet.. Så frem med det pæne undertøj, og forfør din mand, måske starte med lidt massage osv..
Ellers stadig lidt go mad, lys på bordet, og så bare hygge på sofaen til en go film i hinandens arme..
Ved godt det ikke hjælper på mandens arbejde, men det får ham forhåbentlig til at tænke på noget andet noget tid..

Anmeld

3. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Øv bøv, hvor er det bare surt!
Det er ikke nemt når man kan se ens nærmeste mistrives! Jeg synes findusindes ide er rigtig god og så synes jeg at du skal råde herren til at søge nyt arbejde, mens han har det andet! chancerne for at få job, er større hvis du har arbejdsplads et andet sted .
Måske er det bedre at have et dårligt arbejde end intet arbejde, men jeg tror ikke altid det er tilfældet! hyg lidt om ham, og sørg for at han i det mindste ikke kan få det bedre når han så er hjemme
pøj pøj

Anmeld

3. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Hejsa begge to Ja jeg har overvejet om jeg ikke i morgen skulle lave noget hyggeligt for ham, men jeg tror desværre ikke det vil hjælpe på hans humør. Han er allerede begyndt at lede efter noget nyt, og jeg opmuntre ham alt hvad jeg kan i den retning. Han er desværre bare typen der trækker sig ind i sig selv Men jeg vil give det et forsøg i weekenden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.