Er der nogen som har erfaring....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. april 2009

Leneur

Med akupunktur som smertelindring til iskias????
Jeg er kun 17+2 uger henne og er allerede ved at gå til af smerter og det kan jo kun blive værre jo længere hen jeg kommer.
På forhånd tak.

Hilsen fra Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2009

Kloster

Hej.

Nej jeg har ikke lige erfaring med akupunktur under graviditet. Prøvede godt nok at forhøre mig lidt ved min sidste graviditet for 5 år siden, men ham manden turde ikke gøre noget, når jeg var gravid.

Dog fik jeg akupunktur under min fødsel. Total god virkning...

Kloster

Anmeld

3. april 2009

Diana...

Ikke lige for det har jeg ikk nogen erfaring med har prøvet det med andet og kender Mange der os bruger det til forskellige smerter fx diskupolaps (staves) osv. og jeg personligt senes det er fantastisk og ville klart prøve det før andet...

Knus Diana

Anmeld

3. april 2009

Kaufie

Jeps - og det virker!!!

Den sidste måned af min graviditet døjede jeg en del med iskiasnerven - kunne ikke gå ret langt.

Jeg fik nåle i tæer og ører - dem i ørene sad der en lille uge før de faldt ud af sig selv. desuden fik jeg et lille indlæg til mine sko, så jeg fik rettet lidt op på nogen skævheder, der gjorde det hele værre.

Hun begyndte så også at klappe og trække i noget aura-agtigt. Og jeg skulle sige at jeg accepterede mine smerter. Dér stod jeg lidt af - men det andet - det fungede....

Det er den eneste gang jeg har fået akupunktur -men jeg skulle gerne gøre det igen.

Anmeld

4. april 2009

Leneur

Det lyder godt , så må jeg ud at finde mig en akupunktør, der kan hjælpe mig lidt.
Tusind mange tak for jeres svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.