Al den opmærksomhed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

lio

Nå når 3. trimester er skudt igang og folk rigtig bemærker maven så synes jeg det er lidt overvældende med al den opmærksomhed, er jo slet ikke vant til det.   - På arbejde (er receptionist, så maven er godt gemt bag disken) får jeg dagligt spørgsmål og kommentarer, har ikke noget imod det da det jo ikke er noget negativt men det er meget uvant for mig at snakke med fremmede om min mave.

Hvordan takler i opmærksomheden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

pemiro

Laijona Äiti skriver:

Nå når 3. trimester er skudt igang og folk rigtig bemærker maven så synes jeg det er lidt overvældende med al den opmærksomhed, er jo slet ikke vant til det.   - På arbejde (er receptionist, så maven er godt gemt bag disken) får jeg dagligt spørgsmål og kommentarer, har ikke noget imod det da det jo ikke er noget negativt men det er meget uvant for mig at snakke med fremmede om min mave.

Jeg smiler bare og svarer, og alle dem der lige skal ae maven, der bider jeg det i mig..

Men det er godt nok svært lige pludselig at være i centrum når man før var den stille mus... Og alle de kommentarer man dog får.. Puuuhaaa

Anmeld

22. marts 2012

lio

pemiro skriver:

Jeg smiler bare og svarer, og alle dem der lige skal ae maven, der bider jeg det i mig..

Men det er godt nok svært lige pludselig at være i centrum når man før var den stille mus... Og alle de kommentarer man dog får.. Puuuhaaa

Det er sjovt sådan som en gravid maveåbenbart er en magnet for mennesker. hehe..

Anmeld

22. marts 2012

pemiro

Laijona Äiti skriver:

Det er sjovt sådan som en gravid maveåbenbart er en magnet for mennesker. hehe..

Ja helt vildt... Vidste godt det ville gi opmærksomhed, men ikke ligefrem SÅ meget... Hehe

Anmeld

22. marts 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Et eller andet sted sætter jeg faktisk pris på mine ekstra kg på sidebenene der gør jeg ik ser gravid men bare tyk ud 

Jeg oplever ikke fremmede spørger om alt muligt eller hænder der kommer flyvende fra højre og venstre Det er kun familie og venner der spørger og rører ved min mave så det er bonus

Anmeld

22. marts 2012

lio

Team Putte skriver:

Et eller andet sted sætter jeg faktisk pris på mine ekstra kg på sidebenene der gør jeg ik ser gravid men bare tyk ud 

Jeg oplever ikke fremmede spørger om alt muligt eller hænder der kommer flyvende fra højre og venstre Det er kun familie og venner der spørger og rører ved min mave så det er bonus

Jeg tror at min negative energi/humørsvingninger skræmmer folk fra at ae maven, så jeg er sluppet fint indtil nu. 7-9-13

Anmeld

22. marts 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Jeg tror at min negative energi/humørsvingninger skræmmer folk fra at ae maven, så jeg er sluppet fint indtil nu. 7-9-13

Hehehe det kan godt være det skræmmer folk hvis de pludselig møder et bjørnebrøl som hånden er ved at nærme sig maven

Synes dog de gange nye mennesker har fået at vide jeg er gravid, så har de spurgt før de har rørt og mange kvinder husker selv hvordan det har været med alle de hænder, så de er oz søde til at holde afstand

Anmeld

25. marts 2012

eliasogmor

uhh jeg har det så svært med at folk vil mærke....... men ellers tackler jeg det ret fint.... når folk  kommer med kommentarer....

Anmeld

25. marts 2012

LR85

Oplever slet ikke nigen uvedkommende der skal mærke. 

Nyder bare når folk er glade på ens vejne

Anmeld

25. marts 2012

JonTri

Når man har to andre unger med som jeg har, er der ingen opmærksomhed fra fremmede... og min omgangskreds er vist bare vant til at jeg er gravid... 

Eller også lægger jeg ikke mærke til det mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.