Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Synes det lader til, at der er ufattelig mange enlige herinde..Tænker snart at flertallet er enlige, så nu denne afstemning! Bare af ren nÿsgerrighed...
Synes det lader til, at der er ufattelig mange enlige herinde..Tænker snart at flertallet er enlige, så nu denne afstemning! Bare af ren nÿsgerrighed...
Jeg har være enlig i mange år - men er det ikke længere
Anonym skriver: til alle dem der ikke er enlige, tar vist liiiige lidt tid at lave det til alle Men vel også en til dem der er enlige
til alle dem der ikke er enlige, tar vist liiiige lidt tid at lave det til alle Men vel også en til dem der er enlige
An&Jo skriver: må jeg spørge hvorfor du ruller øjne af enlige??
må jeg spørge hvorfor du ruller øjne af enlige??
Tror du ikke, det er af hende selv, fordi hun "glemte" thumbs up til de enlige
Er alene med min datter. Så ja, enlig - og nyder det
Dot D skriver: Tror du ikke, det er af hende selv, fordi hun "glemte" thumbs up til de enlige
Anonym skriver: Noget i den stil.. Men som en engang sagde til mig "snak, MEGET blir misforstået når man skriver"
Noget i den stil.. Men som en engang sagde til mig "snak, MEGET blir misforstået når man skriver"
Det er nemlig rigtigt.... Der er det danske sprog desværre lidt drilsk og så kan det godt gå galt ind i mellem. Jeg forstod det ikke negativt
Kan så lige skrive, at jeg bor med min mand/kæreste igennem 16 år, og vi har to dejlige børn, så IKKE ENLIG til mig
Dot D skriver: Det er nemlig rigtigt.... Der er det danske sprog desværre lidt drilsk og så kan det godt gå galt ind i mellem. Jeg forstod det ikke negativt Kan så lige skrive, at jeg bor med min mand/kæreste igennem 16 år, og vi har to dejlige børn, så IKKE ENLIG til mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128