Mad i bilen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.480 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Pige2009

Laura og jeg skal ud på en længere tur idag og omstændighederne taget i betragtning, er vi nødt til at køre omkring 17.30. Derfor bliver hun også nødt til at få mad i bilen, men hvad skal jeg give hende som alternativ til aftensmad? Har ikke tid til at tilberede noget, så det bliver noget, jeg skal købe, men hvad???

Kom med forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Team Putte

Baagøe skriver:

Laura og jeg skal ud på en længere tur idag og omstændighederne taget i betragtning, er vi nødt til at køre omkring 17.30. Derfor bliver hun også nødt til at få mad i bilen, men hvad skal jeg give hende som alternativ til aftensmad? Har ikke tid til at tilberede noget, så det bliver noget, jeg skal købe, men hvad???

Kom med forslag

Grovboller og gnavegrønt

Havde du haft tilberedningstid havde jeg foreslået grove pizzasnegle eller grove pølsehorn og gnavegrønt

Anmeld

21. marts 2012

serinasmor

hmmm .... når det sker for os plejer det at ende med rugbrødsklapsammen med leverpostej ..

ellers kan du måske overveje en købesanwich af en art ... eller pastasalat -hvis du kan finde noget uden for meget snask (grisseri i bilen) ... en sidste mulighed er jo fx mcD ...fordelen er her at deres burgere er pakket ind og derfor ikke sviner så meget ... så kan man diskutere om det er sundt .. men når det kun sker meget sjældent så skader det nok ikke det vilde ..

god tur

Anmeld

21. marts 2012

Zafir

serinasmor skriver:

hmmm .... når det sker for os plejer det at ende med rugbrødsklapsammen med leverpostej ..

ellers kan du måske overveje en købesanwich af en art ... eller pastasalat -hvis du kan finde noget uden for meget snask (grisseri i bilen) ... en sidste mulighed er jo fx mcD ...fordelen er her at deres burgere er pakket ind og derfor ikke sviner så meget ... så kan man diskutere om det er sundt .. men når det kun sker meget sjældent så skader det nok ikke det vilde ..

god tur

Anmeld

21. marts 2012

Pige2009

god tur

Ja, det må jeg nok hellere købe Men den gyldne måge er no go for mit vedkommende til Laura... Det bliver nok bolle eller leverpostejmadder

Anmeld

21. marts 2012

Pige2009

Team Putte skriver:

Grovboller og gnavegrønt

Havde du haft tilberedningstid havde jeg foreslået grove pizzasnegle eller grove pølsehorn og gnavegrønt

Ja, vi spiste de sidste pølsehorn til frokost i weekenden!

Anmeld

21. marts 2012

Pige2009

Zafir skriver:

Hi hi Et sidespørgsmål... Hvorfra streamede I Homeland serien? Vil så gerne se den, men fik kun set de første 2 afsnit

Anmeld

21. marts 2012

Zafir

Baagøe skriver:

Hi hi Et sidespørgsmål... Hvorfra streamede I Homeland serien? Vil så gerne se den, men fik kun set de første 2 afsnit

Altså der var engang en herinde, som skrev:
Google -> free tv project

Der kan man bare finde ALT muligt - også homeland

Håber de laver en sæson mere .. Så jeg kan spilde 2 dage en anden gang hahah

Anmeld

21. marts 2012

SaNiNa

serinasmor skriver:

god tur

Klapper bliver flittigt bug hos os når vi skal køre langt

Anmeld

21. marts 2012

Pige2009

Zafir skriver:

Altså der var engang en herinde, som skrev:
Google -> free tv project

Der kan man bare finde ALT muligt - også homeland

Håber de laver en sæson mere .. Så jeg kan spilde 2 dage en anden gang hahah

Niiiice!  Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.