sen implantationsblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.951 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. april 2009

solei

Er der nogen der mved om en implantation godt kan ske sent? Og i så fald hvor sent`( tænker på dage) Normalt går der mellem 5-7 dage før ægget sætter sig fast. men kan det godt ske senere end det? Og ved nogen hvor meget?

Solei =0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2009

MorTilSnartFire <3

Hej.. Jeg ved det desværre ikke 100%, men nogle bekendte har prøvet det 3 gange og der fik de at vide det kunne tage op til 10 hele dage.

Håber alt går som det skal
for jer!!

Mvh Sabrina

Anmeld

3. april 2009

mifune

solei skriver:

Er der nogen der mved om en implantation godt kan ske sent? Og i så fald hvor sent`( tænker på dage) Normalt går der mellem 5-7 dage før ægget sætter sig fast. men kan det godt ske senere end det? Og ved nogen hvor meget?

Solei =0)

da jeg blev gravid inden jul mener jeg der gikk 12 dager til jeg fik implantatblødning fra befruktning

Anmeld

3. april 2009

Mikkelmusen

Klippet fra min-mave.dk :

Implantationsblødning

Når ægget er blevet befrugtet, forsætter det sin rejse gennem æggelederen mod livmoderen. Det er jo her, det skal udvikle sig og vokse de næste 9 mdr.

Når blastocysten (det hedder det befrugtede æg på dette tidspunkt, hvor det består af ca. 100 celler), ca. 7-10 dage efter undfangelsen borer sig ind og sætter sig i livmoderens slimhinde, kan der komme en lille blødning.

Denne blødning vil formentlig være en pletblødning eller måske en svag menstruationslignende blødning. Det er langtfra alle kvinder som oplever dette, men hvis du er en af dem, skal du vide, at det er normalt, og at det ikke har nogen indflydelse på, hvordan graviditetens videre forløb går.
klippet fra min-mave.dk:

Anmeld

3. april 2009

solei

Tusind tak for jeres svar =0)

men jeg tænker bare, kan man så overhoved måle en graviditet i en blodprøve på 14 dagenm, hvis implantationen først er foregået på 12 dagen? Hvis jeg er gravid så er implantationen foregået på min 12 dag, og jeg kan heller ikke lave nogle positive gravidtests...

Mystisk ;-)

Anmeld

3. april 2009

Mikkelmusen

I princippet kan du godt måle en graviditet, for man begynder allerede at producere hcg når befrugtningen er sket. Det er bare ikke alle kvinder der producerer hcg lige hurtigt. Nogle skal vente et par uger før de kan teste positivt, mens andre kan gøre det den dag mens udebliver. Nogle endda før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.