stort vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

wow hvor er det vildt. super flot. du ser godt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

kiwilouise

Frøken Christiansen skriver:

wow flot  hvad har du gjort for at tabe så meget?

jeg vil først sige at på det tidspunkt da jeg startede der var mit valg at dø af fedme (ved at fortsætte samme livsstil), fedmeoperation eller gøre noget ved det.

det var en meget drastisk beslutning jeg tog da mit største ønske var at kunne lege med ungerne uden at mine knæ var ved at kolapse.

jeg tog en kold tyrker fra alt undtagen vand og lavede af kun vand i 4 dage. det var for at få min mavesæk til skrumpe (jeg åd hele dagen så det var nødvendigt for mig)

efter det gik jeg på fedmekur. det går ud på at man kun spiser proteiner og fedt. alle kulhydrater er forbudte.

det har noget at gøre med at kulhydraterne binder sig til fedtet så det sætter sig på sidebenene. men hvis du undgår kulhydrater så tager kroppen kun det fedt det skal bruge og så ryger resten ud i den anden ende

så min kost består af en masse salater med fede yoghurter. masser af fisk og kylling. også ikke mindst min uenværlige kakao med flødeskum  hehe

hver fredag spiser jeg masser af chokolade (for det må man godt med min kost )

og det har gjort at jeg har tabt så meget

nogen vil nok sige at det er en forkert måde at gøre det på men den virkede for mig og det er det vigtigste. nu kan jeg lege med mine børn uden at gyngen gnaver hul i hofterne og rutsche uden at sidde fast på vej ned

Anmeld

21. marts 2012

B&J

HOLD nu kæft hvor ser du super GODT UD stort tillykke med dit kæmpe vægttab og dit nye jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.