Eksperthjælp: En værre gang fis?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
0 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Kari Skovmand

"En værre gang fis?!"

Heej Kari ..

jeg er en pige på 22 der glædeligt venter mit 1. barn og vil ham ALT det bedste i verden ! - jeg skriver til dig for at være lidt på forkant med problemerne , hvis det overhovedet kan lade sig gøre ! håber du kan hjælpe mig ...

jeg kender mange forældre , hvis børn i en meget tidlig alder har haft problmer med ryggen ... ( vist som kolik , søvn problemer og hovedpine hos børn fra 0 til 4 år ) disse børn har været til kiopraktor og er blevet 'helbredt' ...

en veninde hvis børn var igennem den tur fortalte mig så at deres kiopraktor , havde sagt at det var pga. at babyen lige efter fødslen bliver strukket ud og målt .. det skulle give et grimt knæk i rykken , efter 9 mdr. krøllet sammen inden i maven !..

jeg har tænkt meget over det og har overvejet at bede min jordemor om at vente med at måle min søn , til dagen efter hvor han selv har haft 24 timer til at rette ryggen ud stille og roligt ..

er det en værre gang fis !?

VH den forvirrede !

Karis svar

Hej Forvirrede

Tillykke med graviditeten, hvor er det glædeligt!
Mit svar til dit spørgsmål er: JA! Det er en værre gang fis :-)
Hvis du tænker på, hvad et barn ellers er udsat for under en fødsel, så er det at blive strukket ud for at blive målt jo "piece of cake!" Selvfølgelig skal det jo gøres uden vold og i barnets tempo, men det gør så professionelt sundhedspersonale som jordemødre selvfølgelig også.
Jeg er som kiropraktor med stor erfaring i spædbørns behandling aldrig før stødt på dette mystiske udsagn. Alle de børn jeg har strukket ud for at undersøge for benlængdeforskel og hoftefunktion, har aldrig vist ubehag og slet ikke afgivet "grimme knæk" fra ryggen.
Så tag det helt med ro, og glæd dig over din voksende mave. Stol på, at det sundhedspersonale du møder på barsels- og fødeafdelingen ved hvad de laver, og skulle du få brug for en kiropraktor når din søn er kommet vel til verden, så sørg for ligeledes at vælge én, der har erfaring med at tage sig af børn!

De bedste hilsner
Kari

Kari tilbyder grundig undersøgelse, kiropraktisk behandling og vejledning af ovennævnte problemer. Hun har klinik i Kolding, men har et godt kendskab til andre børnekiropraktorer rundt om i landet, og kan derfor henvise til en kiropraktor tæt på dig.

Se Karis hjemmeside: FlicFlac.dk

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.