Alli slankepiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.142 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Anonym trådstarter

Hvad er jeres erfaringer med Alli slankepiller?

Jeg har netop købt disse i dag, da jeg arbejder på en døgninst hvor man spiser aftensmad derude og kødet ofte er ret fedt indholdigt. Jeg forsøger at spise sundt og dyrke mortion af den ene eller anden karakter dagligt, og alligevel tager jeg på. Disse piller skulle efter sigende udskille det fedt der er for meget i et hovedmåltid - og vil blive taget i forbindelse med et måltid når jeg er på job. Jeg er spændt på om de har en virkning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

FrkZier

altså.. kender nogen der har brugt dem - og de har da tabt sig, men man taber sig jo fordi man for tynd mave af fedtholdig mad.. ikke noget jeg ville synes var særlig fedt, men det jo op til en selv hvad man har lyst til

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

altså.. kender nogen der har brugt dem - og de har da tabt sig, men man taber sig jo fordi man for tynd mave af fedtholdig mad.. ikke noget jeg ville synes var særlig fedt, men det jo op til en selv hvad man har lyst til

jeg tænker "hellere tynd mave, end tyk mave" hahaha

Anmeld

21. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

jeg tænker "hellere tynd mave, end tyk mave" hahaha

haha ja det kan man jo sige - tror bare ikke jeg ville orke at have kronisk diarre

Anmeld

21. marts 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Hvad er jeres erfaringer med Alli slankepiller?

Jeg har netop købt disse i dag, da jeg arbejder på en døgninst hvor man spiser aftensmad derude og kødet ofte er ret fedt indholdigt. Jeg forsøger at spise sundt og dyrke mortion af den ene eller anden karakter dagligt, og alligevel tager jeg på. Disse piller skulle efter sigende udskille det fedt der er for meget i et hovedmåltid - og vil blive taget i forbindelse med et måltid når jeg er på job. Jeg er spændt på om de har en virkning

Så er det ikk smart at spise de piller.. Når man spiser fedtholdig mad skal man virkelig på toilet... Pga maven går helt amok pga fedtet i maden.: Så det gælder om ikke at spise mad med for meget fedt

Anmeld

21. marts 2012

TeamRocket

Jeg tog dem da de lige kom frem, men de skal jo spises med sund mad med lav fedt indhold- ellers får man den der diarre bivirkning  (det prøvede jeg een gang, det gør man ikke to gange. ad haha) Med den rette sunde kost fungere de perfekt og uden bivirkninger- jeg tabte mig et kg om ugen, hvilket jeg faktisk også gjorde da jeg stoppede med dem, så om de rent faktisk virkede ved jeg ikke, men de 'skræmte' mig da væk fra den usunde kost det da helt sikkert

Anmeld

4. juni 2012

Silk

Jeg brugte Alli-piller i år 2009. De gør sådan, at hvis du spiser noget med for meget fedt så får man tyndmave, på den dårlige måde. 

Det tvinger en til at spise sundt, for hvem Vil have tynd mave? 

Det er let, for så er man tvunget til det.

Jeg tabte 12 kilo på 2 måneder. Starter på den igen i morgen. ;-) 

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

Silk skriver:

Jeg brugte Alli-piller i år 2009. De gør sådan, at hvis du spiser noget med for meget fedt så får man tyndmave, på den dårlige måde. 

Det tvinger en til at spise sundt, for hvem Vil have tynd mave? 

Det er let, for så er man tvunget til det.

Jeg tabte 12 kilo på 2 måneder. Starter på den igen i morgen. ;-) 

Jeg købte dem og spiste dem kun i 3-4 dage - havde ingen udslag iform af dårlig mave eller vægttab.

Købte nogle andre piller - konjak - de skulle gøre sådan amn ikke spiste så meget. Tog dem i 1 dag og så var de droppet. Så alt i alt har jeg brugt en masse penge på ligegyldige piller og har i stedet tabt mig på sund kost og motion 

Anmeld

12. juni 2012

Silk

Jeg har du spist dem i 8 dagjag har tabt lidt over 4 kilo. 

Har ikke flere alli, så er begyndt på Konjak, som virker lige så godt ;-)

Anmeld

25. januar 2013

Linda3443

Slankepillen Phen375 - phen375.com Jeg modtog min bestilling til tiden og pillerne virker rigtig godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.