Er nu på madlog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

signe.

Jeps, idag tog jeg skridtet. Min svigerinde og jeg har dannet en "slankeklub", hvor vi mødes 1 gang i ugen, måler os(vi har vejet os om morgenen), snakker om vi har nået vores mål, hvad vi vil gøre for at nå det, og den vi så er hos af os, skal planlægge en eller anden form for træning hver 4. uge vil vi så tage billeder af os, for at se fremskridt. Vi tog de første billeder igår.

Er så spændt på det hele, og er glad for at jeg har hende til at holde mig igang og omvendt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

FrkZier

signe. skriver:

Jeps, idag tog jeg skridtet. Min svigerinde og jeg har dannet en "slankeklub", hvor vi mødes 1 gang i ugen, måler os(vi har vejet os om morgenen), snakker om vi har nået vores mål, hvad vi vil gøre for at nå det, og den vi så er hos af os, skal planlægge en eller anden form for træning hver 4. uge vil vi så tage billeder af os, for at se fremskridt. Vi tog de første billeder igår.

Er så spændt på det hele, og er glad for at jeg har hende til at holde mig igang og omvendt

madlog er skide godt, jeg tabte næsten 20 kilo ved at bruge madlog

Anmeld

21. marts 2012

signe.

FrkZier skriver:

madlog er skide godt, jeg tabte næsten 20 kilo ved at bruge madlog

wow, hvor flot! Jeg skal tabe 10 kg, og indtil videre er jeg gået "død" efter jeg har tabt 3 kg, så nu tænkte jeg at der måtte alternative metoder i brug

Anmeld

21. marts 2012

K&S

signe. skriver:

Super fed idé

Held og lykke med vægttabet...!

Anmeld

21. marts 2012

FrkZier

signe. skriver:

wow, hvor flot! Jeg skal tabe 10 kg, og indtil videre er jeg gået "død" efter jeg har tabt 3 kg, så nu tænkte jeg at der måtte alternative metoder i brug

det var dejligt - tog dog "lidt" på igen da jeg blev gravid og stoppede med at ryge..og manglede stadig lige en 3 kilo inden jeg var helt i mål, så nu har jeg lige en 8 kilo jeg gerne vil have smidt inden bikini sæsonen :p har tabt de tre, og er også gået helt i stå hehe.

Anmeld

21. marts 2012

signe.

FrkZier skriver:

det var dejligt - tog dog "lidt" på igen da jeg blev gravid og stoppede med at ryge..og manglede stadig lige en 3 kilo inden jeg var helt i mål, så nu har jeg lige en 8 kilo jeg gerne vil have smidt inden bikini sæsonen :p har tabt de tre, og er også gået helt i stå hehe.

så må du jo ind på madlog igen

Anmeld

21. marts 2012

signe.

K&S skriver:

Super fed idé

Held og lykke med vægttabet...!

Ja,vi er også meget spændte over klubben, kan du tro Vi er jo kun min svigerinde og mig, men det også rigeligt, til at holde hinanden i ørene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.