har opdaget et mini strækmærke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.044 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Guldimaven

JA! Opdagede her for lidt siden et lille strækmærke over min navle..  Selvom jeg hele tiden har forberedt mig selv på, at det jo er en del af det at være gravid, så er det bare lidt sørgeligt når så man får øje på et.. 

Tror det er fordi min navlepiercing skaber sig helt vildt.. Den er blevet helt lilla efter den er blevet udvidet.. og skindet over den er blevet som et strækmærke.. Har aldrig set en gravids navlepiercing skabe sig sådan som min syntes den skal.. 

Nå, måtte bare lige dele det med nogle.. Og tag jer ikke af mit lille varme tæppe jeg bærer rundt på, på maven..  Det er det der lille blå noget i kan se på billedet. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Koen.

Guldimaven skriver:

JJeJegkkokonJA! Opdagede her for lidt siden et lille strækmærke over min navle..  Selvom jeg hele tiden har forberedt mig selv på, at det jo er en del af det at være gravid, så er det bare lidt sørgeligt når så man får øje på et.. 

Tror det er fordi min navlepiercing skaber sig helt vildt.. Den er blevet helt lilla efter den er blevet udvidet.. og skindet over den er blevet som et strækmærke.. Har aldrig set en gravids navlepiercing skabe sig sådan som min syntes den skal.. 

Nå, måtte bare lige dele det med nogle.. Og tag jer ikke af mit lille varme tæppe jeg bærer rundt på, på maven..  Det er det der lille blå noget i kan se på billedet. 

Jeg kondolere med din nye fartstribe selv har jeg flere striber end en tiger på maven fra sidste graviditet, de er heldigvis mest sølvfarvede og hvide

Og det er faktisk helt utroligt så behåret man bliver på maven som gravid, jeg har os fået dun

Anmeld

21. marts 2012

Guldimaven

tanja. skriver:

Jeg kondolere med din nye fartstribe selv har jeg flere striber end en tiger på maven fra sidste graviditet, de er heldigvis mest sølvfarvede og hvide

Og det er faktisk helt utroligt så behåret man bliver på maven som gravid, jeg har os fået dun

Tak.. Det der med at få det første, det rammer bare en inde et eller andet sted, som ikke lige er til at forklare! I hvert fald fik jeg brug for at fortælle det til nogle.. 

Ja, det er helt vildt med de hår.. har aldrig haft hår på maven før og nu er der helt fyldt med dem og de er lange og tydelige.. Mystisk hvad de mon skal bruges til.. 

Anmeld

21. marts 2012

Koen.

Guldimaven skriver:

ggogod

Tak.. Det der med at få det første, det rammer bare en inde et eller andet sted, som ikke lige er til at forklare! I hvert fald fik jeg brug for at fortælle det til nogle.. 

Ja, det er helt vildt med de hår.. har aldrig haft hår på maven før og nu er der helt fyldt med dem og de er lange og tydelige.. Mystisk hvad de mon skal bruges til.. 

Kan godt huske tanken og skrækbillederne i hovedet over hvordan ens mave nu blev, men bare rolig, de bliver mindre tydelige med tiden

Samme her, og ja gad vide hvorfor de enlig kommer om det udelukkende bare er pga hormoner men forsvinder igen gør de da heldigvis

Anmeld

21. marts 2012

Guldimaven

tanja. skriver:

Kan godt huske tanken og skrækbillederne i hovedet over hvordan ens mave nu blev, men bare rolig, de bliver mindre tydelige med tiden

Samme her, og ja gad vide hvorfor de enlig kommer om det udelukkende bare er pga hormoner men forsvinder igen gør de da heldigvis

Det er jeg glad for at hører.. Fordi det har et skær af blåt lige nu.. 

Og er også rigtig glad for at hører, at hårene forsvinder igen fordi det er da lidt ucharmerende med alle de hår på maven!

Anmeld

21. marts 2012

Koen.

Guldimaven skriver:

Det er jeg glad for at hører.. Fordi det har et skær af blåt lige nu.. 

Og er også rigtig glad for at hører, at hårene forsvinder igen fordi det er da lidt ucharmerende med alle de hår på maven!

Mine var os blå og røde i starten da jeg lige havde født, men da jeg blev gravid igen var de hvide og sølv farvede, det tager selvfølgelig tid men min datter bliver kun 2 i næste måned så så længe tager det okke

Nej det pynter ikke ligefrem med hår på maven Haha, men her forsvandt de igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.