Mælk i brysterne? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.643 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Anonym trådstarter

Overskriften siger vel lidt sig selv. Jeg er gravid for første gang, er i uge 36, men jeg har hverken ømme bryster og der løber intet væske eller noget som helst endnu. Hvornår begyndte det hos jer? Jeg synes det er ret underligt at de ikke rigtig er vokset, og slet ikke har været ømme. 

Jeg hører tit om kvinder hvor råmælken allerede begynde at løbe en smule når nogle er i starten af uge 20'erne. HVOR BLIVER MIN MÆLK AF? Kan det risikere at jeg ikke kan amme, fordi min krop måske ikke kan producere det ordentligt? Jeg er kun 17 år, kan det have noget med alderen at gøre? 

Håber på svar fra en af jer skønne kvinder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tá det bare helt, helt roligt! Her var der helle ik skyggen af mælk inden baby kom! Og jeg ammede til thea var 11 mdr! Vh stine

Anmeld

21. marts 2012

Nattøs

følger lige med her

Anmeld

21. marts 2012

EKBJ

Anonym skriver:

Overskriften siger vel lidt sig selv. Jeg er gravid for første gang, er i uge 36, men jeg har hverken ømme bryster og der løber intet væske eller noget som helst endnu. Hvornår begyndte det hos jer? Jeg synes det er ret underligt at de ikke rigtig er vokset, og slet ikke har været ømme. 

Jeg hører tit om kvinder hvor råmælken allerede begynde at løbe en smule når nogle er i starten af uge 20'erne. HVOR BLIVER MIN MÆLK AF? Kan det risikere at jeg ikke kan amme, fordi min krop måske ikke kan producere det ordentligt? Jeg er kun 17 år, kan det have noget med alderen at gøre? 

Jeg tror bestemt ikke det har noget med alder at gøre :-) kan desværre ikke svare dig på hvorfor mælken ikke er kommet endnu, men tror ikke du skal være urolig.. det skal da nok komme når baby er kommet.. 

Anmeld

21. marts 2012

mortilnoahogmelina

Altså jeg fik først mælk i brysterne da jeg havde født .
Det er meget forskelligt fra krop til krop , jeg var da bare lykkelig over at jeg ikk gik og dryppede i tide og utide, og skulle rende med amme indlæg allerede inden ejg havde født .

jeg synes du skal tage det stille og roligt det hele skal nok komme når du har født .
Tror bestemt ikk alderen har nogen betydning.

Anmeld

21. marts 2012

Jonatansmor

Anonym skriver:

Jeg fik heller ingen mælk i brysterne før drengen var kommet til. Vi var sådan set kommet hjem fra sygehuset, 2 dage efter kejsersnittet, før jeg vågnede på 3. dagen og alt var bare gennemvådt af modermælk.

Helt normalt

Anmeld

21. marts 2012

Nettemor

Som de andre siger skal du ikke være nervøs. Selv om du ikke har noget mælk nu så skal det helt sikkert nok komme når dine bryster bliver stimuleret. Jeg havde heller ikke mælk inden men ammede da i 10 -11 mdr

Anmeld

21. marts 2012

Nitz - <3 David

Jeg fødte 10 uger for tidligt.. Men allerede om morgenen (han er født kl. 1 om natten) begyndte de at snakke om at jeg skulle begynde at malke ud i hånden hvis jeg ønskede at amme.. jeg tænkte HVAD? der kommer jo intet.. Men efter få timer blev de bare sten hårde.. og om natten døjede jeg med at sove fordi de var SÅ ømme.. De hormoner der frigives når barnet bliver født sætter gang i en masse ting
Så ta du det bare helt roligt.. Det kommer lyn hurtigt

Anmeld

21. marts 2012

FogL

Anonym skriver:

Da jeg fødte! Eller, faktisk kom mælken først et par timer efter fødslen.. 

Anmeld

21. marts 2012

Sujan

Hvis jeg presser på mine bryster kan der godt komme lidt væske ud men ikke meget.. begyndte for ca. 3 uger siden.. men mine bryster er ikke vokset. Synes faktisk de er blevet lidt mindre. Kan ikke rigtig fylde mine bher ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.