Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så blev første lægebesøg overstået og det gik fint, så nu glæder jeg mig endnu mere til blive mor igen, synes sku ikke jeg kan blive mere lykkelig end jeg er nu
kan i have en skøn dag alle sammen!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dejligt indlæg Tillykke med graviditeten... og god dag til dig også
Dot D skriver: Dejligt indlæg Tillykke med graviditeten... og god dag til dig også
man kan da ikke være andet end glad når man både er gravid og vejret er godt!!tusind tak skal du have
Dejligt, stort tillykke! Vh stine
StineW79 skriver: Dejligt, stort tillykke! Vh stine
tusind tak skal du have
mulle85 skriver: tusind tak skal du have
Så bliver det spændene hva din den store siger til det! Vh stine
StineW79 skriver: Så bliver det spændene hva din den store siger til det! Vh stine
jah tror dog ikke helt han forstår det endnu, men ser frem ttil hvad han siger når man begynder og ku se det osv
mulle85 skriver: jah tror dog ikke helt han forstår det endnu, men ser frem ttil hvad han siger når man begynder og ku se det osv
Hvor gammel er din den store? Her er thea 3 år og hun syntes det er så spændene! Vh stine
StineW79 skriver: Hvor gammel er din den store? Her er thea 3 år og hun syntes det er så spændene! Vh stine
han bliver 3 her i Maj
skal hun også være storesøster da?
mulle85 skriver: han bliver 3 her i Maj skal hun også være storesøster da?
Ja er i uge 25. Thea hun går og nusser og kysser maven, så snart hun ka se sit snit til det! Det er bare dejligt! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128