overskud til sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Anonym trådstarter

Vi fik en dejlig søn i starten af december 2011 og vi har ikke haft sex siden -  Vil gerne have sex med min kæreste, men synes bare at det er svært at finde overskuddet til det. Lige for tiden er vi oppe ca. 6 gange om natten, så er rimelig død

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Hvad gjorde I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Ansemusen

Det eHELT normalt

Jeg synes I skal prøve at tale sammen om det og måske aftale, at det er okay, at det er sådan lige nu, og at I begge ved, at det vil komme igen, når søvnen bliver bedre og mindre afbrudt!

Det handler jo ikke om, at I ikke længere er tiltrukket af hinanden, men om, at kroppen/hjernen ikke har overskud til sex, når det basale behov, søvn, ikke er opfyldt!

Husk at nusse, kramme, kysse og rose hinaden for stadig at opleve intimitet og anerkendelse

Anmeld

21. marts 2012

LR85

Det første skridt er a i er opmærksomme på a være kærlige sammen. Kysse, kramme og det. Dernæst må du se om du kan få jaget manden lidt op eller du kan få nogen gode hvil i løbet a dagen, så du kan samle overskud. 

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Det eHELT normalt

Jeg synes I skal prøve at tale sammen om det og måske aftale, at det er okay, at det er sådan lige nu, og at I begge ved, at det vil komme igen, når søvnen bliver bedre og mindre afbrudt!

Det handler jo ikke om, at I ikke længere er tiltrukket af hinanden, men om, at kroppen/hjernen ikke har overskud til sex, når det basale behov, søvn, ikke er opfyldt!

Husk at nusse, kramme, kysse og rose hinaden for stadig at opleve intimitet og anerkendelse

vi har snakket om det og min kæreste siger at det er okay, men har bare dårlig samvittighed overfor ham fordi jeg ikke kan give ham det sex han har brug for.

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Det første skridt er a i er opmærksomme på a være kærlige sammen. Kysse, kramme og det. Dernæst må du se om du kan få jaget manden lidt op eller du kan få nogen gode hvil i løbet a dagen, så du kan samle overskud. 

min kæreste er sød til at tage vores søn om morgen de dage at han har fri, så jeg kan sove længe, men synes bare ikke at det giver mig nok energi

Anmeld

21. marts 2012

LR85

Anonym skriver:

min kæreste er sød til at tage vores søn om morgen de dage at han har fri, så jeg kan sove længe, men synes bare ikke at det giver mig nok energi

Nej der skal desværre ret meget til før end overskuddet kommer opad

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Nej der skal desværre ret meget til før end overskuddet kommer opad

Ja, desværre, ville være dejigt hvis det kom hurtigt -  så det hele ikke bare er baby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.