Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja hun gør da... Efter 12 1/2 år som kommunal dagplejer, valgte jeg jo 1. januar at springe ud som PRIVAT Dagplejer, med kæmpe stor succes...
Siden 1. januar har jeg måtte sige desværre ikke flere pladser til 15 børn...
Så nu har jeg valgt at få en ansat sammen med mig... Så vi nu kan tage 10 børn i stedet for 5 børn...
Og 1 2 3 hun starter op 1. maj og børnene er strømmet til og nu kan vi igen sige "udsolgt" og allerede nu må vi skuffe de forældre der ikke kunne få plads her...
Jeg er så super glad for mit valg om at gå fra kommunal til Privat...
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det bare SKØNT!! Tillykke...
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
collager på lærred, uglewallstickers, indbydelser til dåb og fødselsd
Tillykke :-) syntes det er fedt du er hoppet ud i det, med stor Succes
Monica
Hvor er det bare fedt, søde.... Super godt gået
twinboys skriver: Ja hun gør da... Efter 12 1/2 år som kommunal dagplejer, valgte jeg jo 1. januar at springe ud som PRIVAT Dagplejer, med kæmpe stor succes... Siden 1. januar har jeg måtte sige desværre ikke flere pladser til 15 børn... Så nu har jeg valgt at få en ansat sammen med mig... Så vi nu kan tage 10 børn i stedet for 5 børn... Og 1 2 3 hun starter op 1. maj og børnene er strømmet til og nu kan vi igen sige "udsolgt" og allerede nu må vi skuffe de forældre der ikke kunne få plads her... Jeg er så super glad for mit valg om at gå fra kommunal til Privat... Majbritt
Fantastisk... Stort tillykke med den store succes.
FEDT tillykke
Stort tillykke! Ville ønske du boede i københavn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128