Nyt job... Yes det lykkedes.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Rebecca55

Skulle egentlig have været på barsel til midt i maj, men har været SÅ heldig at få drømmejobbet og skal starte inden for 14 dage.  Har fået job i en rigtig fed frisørsalon i Esbjerg( Cesar Eugenio), så kan næsten ikke vente med at starte.

Men det var også på tide vores held vendte, for bjørnebanden har været syge de sidste 3 uger. Med omgangssyge, mellemørebetændelse og ikke nok med det, har de fået flere tænder oven i alt det sygdom. Så tror da pokker de har været kede af det og meget pirlige. Men nu er de ved at være friske igen, så det er skønt.

Alt er bare begyndt at køre igen... 7 9 13...

Vil ikke så meget med mit indlæg, havde bare lyst til at dele mit held og min glæde over fremtiden...

Go dag til jer alle der ude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

MyBigWish

Stort tillykke med drømme jobbet 

Dejligt det går den rigtige vej med de små 

Anmeld

21. marts 2012

twinboys

Rebecca55 skriver:

Skulle egentlig have været på barsel til midt i maj, men har været SÅ heldig at få drømmejobbet og skal starte inden for 14 dage.  Har fået job i en rigtig fed frisørsalon i Esbjerg( Cesar Eugenio), så kan næsten ikke vente med at starte.

Men det var også på tide vores held vendte, for bjørnebanden har været syge de sidste 3 uger. Med omgangssyge, mellemørebetændelse og ikke nok med det, har de fået flere tænder oven i alt det sygdom. Så tror da pokker de har været kede af det og meget pirlige. Men nu er de ved at være friske igen, så det er skønt.

Vil ikke så meget med mit indlæg, havde bare lyst til at dele mit held og min glæde over fremtiden...

Juhhuuuuuu hjertelig tillykke og dejligt at de er ved at være på højkant igen dine dejlige poder

Anmeld

21. marts 2012

metski83

Rebecca55 skriver:

Tillykke med det, det er da super dejligt. 

Anmeld

21. marts 2012

Rebecca55

MyBigWish skriver:

Stort tillykke med drømme jobbet 

Dejligt det går den rigtige vej med de små 

Tak tak... Ja det bedste er jo at de små er ved at være på højkant. Men er også over lykkelig over at have fået jobbet. Har vist ikke helt forstået at jobbet er mit og at jeg blev valgt ud af så mange ansøgere...

Anmeld

21. marts 2012

Rebecca55

twinboys skriver:

Juhhuuuuuu hjertelig tillykke og dejligt at de er ved at være på højkant igen dine dejlige poder

Takker... Ja det er så dejligt de er ved at være sig selv igen. Jonathan grinte for første gang i 3 uger i går og han er ellers altid sådan en glad dreng. Så det varmede mit hjerte og se ham glad igen.

Anmeld

21. marts 2012

Rebecca55

metski83 skriver:

Tillykke med det, det er da super dejligt. 

Tak... Det er bare det bedste...

Anmeld

21. marts 2012

MyBigWish

Rebecca55 skriver:

Tak tak... Ja det bedste er jo at de små er ved at være på højkant. Men er også over lykkelig over at have fået jobbet. Har vist ikke helt forstået at jobbet er mit og at jeg blev valgt ud af så mange ansøgere...

Kan jeg godt forstå, det må også være hårdt at have 3 små banditter som er syge.. 

Anmeld

21. marts 2012

K&S

Rebecca55 skriver:

Fantastisk for dig  STORT tillykke....!

Og dejligt at høre, at Bjørnebanden (det er såååå sødt) er ved at være raske igen

Anmeld

21. marts 2012

Zafir

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.