Hvad spiser man og hvad spiser man ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2009

Findusinde

Sabrina17 skriver:

Hej alle derude
Jeg har lige skiftet læge og der er ferielukker helt indtil den 14.! Så jeg kan ikke spørge ham, så ville jeg høre om I kunne hjælpe mig lidt på vej

Er det ligegyldigt hvad man spiser eller er der "regler" om hvad man må spise og ikke må spise? Jeg har spist sundt siden jeg fandt ud af jeg var gravid, men jeg ved faktisk ikke noget om det???
Jeg ved man ikke må drikke alkohol eller koffein.. Og ikke spise lakrids

Det er vidst det jeg ved.. Kan I hjælpe mig? På forhånd tak

Og ikke spise lakrids

Må man ikke spise lakrids???

Hilsen fra en der lever og ånder for sine gajoler og poletter, da hun lige er stoppet med at ryge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2009

MorTilSnartFire <3

Findusinde skriver:

Og ikke spise lakrids

Må man ikke spise lakrids???

Hilsen fra en der lever og ånder for sine gajoler og poletter, da hun lige er stoppet med at ryge...

Nej, det må man ikke da det forhøjer blodtrykket Så måske du skulle gå over til vingummi

Anmeld

3. april 2009

Kvindemin

Sabrina17 skriver:

Nej, det må man ikke da det forhøjer blodtrykket Så måske du skulle gå over til vingummi

Jeg spiste saltfisk under hele min gravi. og vi har det altså alle fint i dag. Tøhø

Anmeld

3. april 2009

bette

den første tid af min graviditet åd jeg altså piratos i masse vis.. det sker der ikke noget ved.. ikke udover at lakrids misfarver tænderne..

Anmeld

3. april 2009

Rikke, Liam & Linus

Alt med måde. Er det ikke sådan man siger.

Der er jo ingen grund til at blive hysterisk bare fordi man er gravid

Anmeld

3. april 2009

MorTilSnartFire <3

RikkeØ skriver:

Alt med måde. Er det ikke sådan man siger.

Der er jo ingen grund til at blive hysterisk bare fordi man er gravid

Nej lige præcis.. Jeg fik bare at vide man ikke måtte spise særligt meget lakrids under gravi. af min læge... Men er sikker på der ikke sker noget ved det, medmindre man allerede i forvejen har for højt blodtryk

Anmeld

3. april 2009

Tynen

Chritinap skriver:

Jeg spiste saltfisk under hele min gravi. og vi har det altså alle fint i dag. Tøhø

Jeg spiste vildt mange Piratos (Uhm.. Kunne sgu godt lige klare en pose nu faktisk)...

Ved ikke hvor sundt det var, men er sikker på at det er ok nu hvor jeg hungrede sådan efter det

Anmeld

3. april 2009

MorTilSnartFire <3

Tynen skriver:

Jeg spiste vildt mange Piratos (Uhm.. Kunne sgu godt lige klare en pose nu faktisk)...

Ved ikke hvor sundt det var, men er sikker på at det er ok nu hvor jeg hungrede sådan efter det

helt sikkert.. jeg vil da også indrømme at jeg har drukket en cola i går, selvom det ikke er godt. men jeg drikker ikke kaffe og kun te uden koffein, så det går nok altsammen

Anmeld

3. april 2009

Tynen

Sabrina17 skriver:

helt sikkert.. jeg vil da også indrømme at jeg har drukket en cola i går, selvom det ikke er godt. men jeg drikker ikke kaffe og kun te uden koffein, så det går nok altsammen

Selvfølgelig skal det nok gå!

Da jeg var gravid første gang drak jeg ½-1 cola, spiste Piratos + en hel plade chokolade OM DAGEN!! (YAIKS! Jeg var SÅ klam)

... Hmm..
Altså, undover at Stella aldrig ville/vil sove til middag, fejler hun altså ikke det vilde

Anmeld

3. april 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg har simpelthen også fået den mest ekstreme lyst til chokolade efter jeg er blevet gravid.
Men der er jo en masse glædes-stoffer i chokolade, så det er vel ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.