Nu jeg nok irriterende - men her har ingen færdigmad været, eller svipsere med rengøring
Jeg har en fantastisk mand og vi har et nemt barn - eller TO nemme børn, så vi har hjulpet hinanden og taget en dag af gangen og planlægning kommer man langt med 

Sex - JEPS - den stod hurtig på programmet - SEX er jo godt. Jeg revnede ikke eller andet, helt ukompliceret fødsel, så vi var hurtigt igang igen med sexlivet 
Bum bum bum - kærlighedslivet er sku 

Vi er som forelsket som vi plejer, og det virkelig dejligt. Vi nyder bare endnu et vidunder i familien... Så her kører det virkelig bare 

Vi har besøgt en del familie og venner og taget det hele i Ingrid Ulrikkes tempo - og gæster har der været mange af synes jeg, det både skønt og hårdt. 

Vi elsker vores nye roller som mor og far til 2 - og vi tager sku det hele som det kommer.
Vi har holdt barnedåb d. 18 marts herhjemme, og havde en skøn dag. Ingrid Ulrikke fik sit dejlige navn og gode gaver 
Mit overskud er bare + 100, og jeg stadig helt svævende efter fødslen, for hold nu op hvor er det fantastisk 
Nårh, så kom mit rosenrøde indlæg, men der virkelig intet og klage over eller sætte finger på, eller brokke sig over. Det kører virkelig dejligt.... Både med den lille nus vi bhar fået og med os som forældre og vores parforhold...
Skulle jeg komme med en klage så er det gør det F!"#¤¤%%&//())==?? ondt med efterveer...
De er så småt ved at være bvæk og når jeg har dem, er min mand igen bare min helt 
Ingrid Ulrikke kan trille fra mave til ryg og hun snakker og griner dagen lang, hun er den mildeste lille nus. Bortset fra når der har været mange mennesker, så hun sart og bliver ked. Så lidt af gangen 
Vi har også allerede været på ferie - da hun var 5 uger gammel, var vi 4 dage i KBH ved mine søstre og deres mænd og børn. SÅ hyggeligt 
Mangler jeg noget???
Det blev en længere smørre, men når den lille trold er enb sovetryne, så kan man da godt liiige få overskud til nettet engang imellem når man slapper af.
Hvad med Jer ?