Klump i halsen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Gravid2012

Jeg har haft i et stk tid haft en klump i halsen, og tog til laegen idag... Laegen sagde det var bare stress.. Det er ikke saadan en stress hvor jeg har for travlt, jeg ved hvilken stress han snakker om... jeg taenker over alle ting for meget, og bekymre mig... og har bekymret mig exstra meget disse dage.....

Saa han sagde hvis jeg bare taenker paa alt er godt, gaar den vaek...

er der nogen der har proevet det ? syntes ikke det er nemt at faa den vaek, men foeler mig lidt dum, for der er jo ikke en rigtig klump, det er bare en fantasi klump der kommer naar jeg bliver for stresset....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
1234567890 skriver:

Jeg har haft i et stk tid haft en klump i halsen, og tog til laegen idag... Laegen sagde det var bare stress.. Det er ikke saadan en stress hvor jeg har for travlt, jeg ved hvilken stress han snakker om... jeg taenker over alle ting for meget, og bekymre mig... og har bekymret mig exstra meget disse dage.....

Saa han sagde hvis jeg bare taenker paa alt er godt, gaar den vaek...

er der nogen der har proevet det ? syntes ikke det er nemt at faa den vaek, men foeler mig lidt dum, for der er jo ikke en rigtig klump, det er bare en fantasi klump der kommer naar jeg bliver for stresset....

jeg synes jeg får en klump i halsen hvis jeg er rigtig ked af det og bare har lyst til at græde, men ikke får det gjort. Den går væk når jeg har fået talt om det der gør mig ked af det

Anmeld

20. marts 2012

så måske du skal tale om alle dine tanker og bekymringer

Anmeld

20. marts 2012

Gravid2012

mor:) skriver:

så måske du skal tale om alle dine tanker og bekymringer

ja det har du maaske ret i.. for jeg er mere den person der holder dem inde... tak for dit raad

Anmeld

20. marts 2012

1234567890 skriver:

ja det har du maaske ret i.. for jeg er mere den person der holder dem inde... tak for dit raad

Håber det hjælper at få dem talt igennem. og nogle gange har man bare brug for at græde. det er også okay

til dig

Anmeld

20. marts 2012

Gravid2012

mor:) skriver:

Håber det hjælper at få dem talt igennem. og nogle gange har man bare brug for at græde. det er også okay

til dig

og en masse til dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.