Hjælp til brudekjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

mpr

Utrolig smukke kjoler begge to Men var det mig ville jeg nok vælge nr. 1 hvis jeg havde de to og vælge imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

A&F

Nr 1 er så elegant, den anden er for voldsom synes jeg

Anmeld

20. marts 2012

Malene84

Jeg kan ikke vælge,,, husk at kun du kan vælge DIN kjole! Den kan være skide smuk på en model, men når man så selv får den på ligner man et  og fornemmelsen er bare ikke rar. Samtidig kan man ende med at købe en kjole, man slet ikke havde regnet med (det er jeg ekspert i... endte med at købe en kjole jeg til start med sys var mega grim)

Så ned i butikken med dig, og prøv dem så mange gang du lyster før du bestemmer dig.

og husk nu... det er éééééén gang i dit liv, du får lov til at bære så vild en kjole... så giv den gas

Anmeld

21. marts 2012

Lotus86

Helt klart nr. 1, den er virkelig smuk. Tænker mere gallakjole end brudekjole når jeg ser nr. 2.

Anmeld

21. marts 2012

Ansemusen

Helt sikkert kjole nummer 1  Den er SÅ smuk, enkel samtidig med, at den er overdådig  Bryder mig ikke helt så meget om kjole nummer 2's materiale. Synes det ser lidt "fesent" ud...

Anmeld

21. marts 2012

Ditte-3

nr 1 tror nemt man kan komme til at se tyk ud i nr 2. men det er utrolig svert at sige da det er hvad du føler dig tilpas i på den store dag og hvad der lige passer til dig.

men ud fra bilderne helt klar nr 1 den er smuk.

Anmeld

21. marts 2012

hmg86

Nr. 1 .. helt sikkert.. er vild med det flotte slæb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.