Jeg har født min dejlige baby!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

babymus77

Stort tillykke:-) Sikke en oplevelse:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

MorDk

Tillykke med sønnen...*S*

Men hvordan kan det være din kæreste ikke var med til fødslen??

Anmeld

21. marts 2012

cecilie1984

KakaoDrik skriver:

Så er det praletid!

Jeg har nemlig født min dejlige baby!! 

Den 12 Marts var der veer med 10 minutters mellerum hvor jeg var 2-3cm åben.det var ved 9.30 tiden 

For at sætte skub i processen fik jeg lagt en pille op og smuttede i centeret med to veninder  Midt en en margerita pizza ved 11 tiden begyndte intervallerne at ændre sig og jeg skulle koncentere mig for at spise. Jeg pev i bilen på vej til hospitalet og fik snakket en del om en cocktail jeg håbede der ville slå mig i gulvet 

Kl 13.00 tigger jeg om cocktail på fødegangen meeen skulle have kørt en  CTG som viser 3 veer på 10 min,får en mini cocktail og falder så småt til ro 

Kl 16 virker det til at alt er gået i stå! Fik klyx (yum....) og kom der gang i kroppen igen! Shit det begyndte at bide  

16.45 blir vandet taget! Der var 1,5 liter! Stakkels jm studerende blev sjasket til 

Kl 17.00 ønsker jeg en epi blokade og 17.10 bliver den lagt! DET gjorde ondt,men DET var DET værd! 

18.09 føler jeg mig godt bedøvet. Jeg kan ikke mærke en bjælde og jeg er på toppen med undtagelse af at jeg frygter det hele trækker i langdrag og mine to veninder skulle campere på fødestuen og spise de lakridser jeg så gerne ville ha men ikke kunne få ned!  Jeg sidder på min pilatesbold og bevæger mig frem og tilbage..

18.10 KUN 4 cm åben! Are you f*cking kidding me..?!! 

18.50 får jeg ve drop.. Baah..Som om det virker... 

18.56 SMSèr jeg til kæresten at det går mega langsomt og klynker,men fortæller at jeg ellers er okay 

19.10 har jeg ændret min pilatiesbold -rokken frem og tilbage til en slags hullahopring bevægelser. Jeg begynder at pive til min jm og sprger om ikke de kan skrue op for for epièn da det lissom ikke virker som det skal og at det faktisk gør ondt som i virkelig virkelig ondt! 

19.17 hiver jeg fat i sengen og får hevet "tilbehøret" af sengen til mig i smerte (sidder stadig på min bold i cirkler og skriger) 

Min jm vil gerne undersøge mig men satme nej om jeg skulle undersøges! Det blev jeg jo for en time siden og der var jeg kun 4 cm åben! "Han kommer aldrig ud" fik jeg klynket 19.20..hehe...

Jeg blev snart klogere..........!

19.19 fik jeg taget afsked med min bold og fik bakset mig op på briksen..Konklusion: 10 cm åben! Wtf.... Fra 4 til 10 på 1 time 

Så det nu..!!!!

Et kort øjeblik blev jeg så chokeret at jeg mistede overblikket og begyndte at skrige..Men så mødte jeg min nye bedste ven.

Lattergas..  *Nynner* Dig og mig for altid...haha

Jeg var helt væk og fik løftet masken og sagde: Jeg bliver skæv af det her!  Jm fjernede min bedste ven og jeg flåede håbløst ud efter den 

3 pres senere kom min søn til verden 

3290 Gram & 50 cm 

Vi er så stolte 

STORT tillykke med jeres lille dreng.

Jeg udviddede mig også fra 3 til 10 cm OG fødte på 3 kvarter. (dog i ambulancen på vej til sygehuset)

Så jo nogen udvider sig bare hurtigt. Kan også godt huske følelsen af at man regner med nu er man mindst 8 cm åben og bliver så skuffet når jm kun siger 3-4 cm.

stort tillykke igen

Anmeld

21. marts 2012

Rosengreen

Haha det var en FB der var sjov at læse  Stort tillykke! 

Anmeld

21. marts 2012

Chevro

FANTASTISK FB !!

Stort tillykke med guldklumpen ;-)

Anmeld

21. marts 2012

Mizz-sommer

stort tillykke...

glæder mig til at se billeder

Anmeld

21. marts 2012

frk-stoltze

Stort tillykke med ham. hehe lidt sjov fødselsberetning, kommer virkelig til at smile af den. Godt klaret siger jeg bare

Anmeld

21. marts 2012

Nitz - <3 David

Stort TILLYKKE

Anmeld

21. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kender godt det der med nye bedste venner midt i det hele, mine 2 var epiduralen og dagen før var det morfin!

Kæmpe tillykkle med ham

Anmeld

21. marts 2012

M (:

Stort tillykke med lillemanden (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.