Sovende arme/fingre om natten !!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.449 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Monis

Hej piger.

Nu nærmer tiden sig - HELDIGVIS Glæder mig så meget!!

Men jeg synes godt nok, at kroppen begynder at være belastet! Jeg har fået meget ondt i lænden på det sidste, plukveer, stikkende prikkende fornemmelse i underlivet, vand i kroppen - som åbenbart gør, at mine arme / fingre begynder at sove om natten.

-Det er super irriterende! I morges var det helt galt - det tog 5 min før jeg fik ordentlig føling i fingrene igen.

Nogen der har det samme og som ved, hvad man kan gøre for at afhjælpe det?

Hilsen Monica.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

JH12

Puha jeg ved ikke hvor meget mine arme / fingre sover, i forhold til før jeg blev gravid.. Men jeg får nemmere krampe i mine fingre..  Og jeg kan oftest mærke det inden det udvikler sig helt, også må jeg i gang med at bevæge mine fingre en masse..

Men ja det bliver dejligt at få de kære små til verden, og vi igen kan få vores krop for os selv.  Det begynder at være lidt hårdt at være gravid, og søvn er efterhånden en stor mangelvare herhjemme..

Anmeld

20. marts 2012

Monis

Ja jeg er også på det punkt, hvor jeg bare glæder mig til at få min krop igen. Synes, maven er ved at være gigantisk!

Ih hvor bliver det skønt at kunne sove på både maven og ryggen igen Og hvor bliver det skønt at se de små guldklumper! 

Håber godt nok, at de fingre stopper med at sove sådan om natten, for det er godt irriterende!

Anmeld

20. marts 2012

morbibi

Monis skriver:

Hej piger.

Nu nærmer tiden sig - HELDIGVIS Glæder mig så meget!!

Men jeg synes godt nok, at kroppen begynder at være belastet! Jeg har fået meget ondt i lænden på det sidste, plukveer, stikkende prikkende fornemmelse i underlivet, vand i kroppen - som åbenbart gør, at mine arme / fingre begynder at sove om natten.

-Det er super irriterende! I morges var det helt galt - det tog 5 min før jeg fik ordentlig føling i fingrene igen.

Nogen der har det samme og som ved, hvad man kan gøre for at afhjælpe det?

Hilsen Monica.

Jeg har kun det råd mod væske i kroppen, at få det udlignet med masser af drikkevand og benene oppe
Min fys har sagt til mig, at det bedste mod sovende arme/hænder/fingre er, at sove på ryggen

Anmeld

21. marts 2012

Monis

morbibi skriver:

Jeg har kun det råd mod væske i kroppen, at få det udlignet med masser af drikkevand og benene oppe
Min fys har sagt til mig, at det bedste mod sovende arme/hænder/fingre er, at sove på ryggen

Nu er der heldigvis barsel i morgen for mit vedkommende - så der kan jeg bedre få benene op.

Desværre kan jeg overhovedet ikke ligge på ryggen at sove  Øv øv - jeg må bare bide i det sure æble og prøve at komme igennem det!

Men mange tak for rådene Jeg må heller prøve at drikke mere væske!

Anmeld

22. marts 2012

NNL

Jeg har det præcis som dig! Når jeg sover på siden (faktisk altid når jeg sover på højre side), vågner jeg uden følelse i venstre hånd, fingre eller hele underarmen. Det er virkelig mærkeligt, for jeg har altid sovet på siden, og aldrig haft det problem før. Det kom for nogle uger siden - måske nogenlunde samtidig med at jeg fik hævede hænder og fødder...

Kan ikke selv finde ud af hvad jeg skal gøre ved det, så har ingen råd. Men ville da lige lade dig vide at du ikke er den eneste

Glæder mig egentlig også til at få kroppen for mig selv, det er efterhånden lidt hårdt. Men det er nu også hyggeligt, og jeg tror faktisk det bliver helt underligt når man "kun" er sig selv igen

Anmeld

22. marts 2012

Monis

NNL skriver:

Jeg har det præcis som dig! Når jeg sover på siden (faktisk altid når jeg sover på højre side), vågner jeg uden følelse i venstre hånd, fingre eller hele underarmen. Det er virkelig mærkeligt, for jeg har altid sovet på siden, og aldrig haft det problem før. Det kom for nogle uger siden - måske nogenlunde samtidig med at jeg fik hævede hænder og fødder...

Kan ikke selv finde ud af hvad jeg skal gøre ved det, så har ingen råd. Men ville da lige lade dig vide at du ikke er den eneste

Glæder mig egentlig også til at få kroppen for mig selv, det er efterhånden lidt hårdt. Men det er nu også hyggeligt, og jeg tror faktisk det bliver helt underligt når man "kun" er sig selv igen

Tak for dit indlæg.

Det er dejligt at høre, at der er flere, der oplever det samme. De veninder jeg kender, som har været gravide, har nemlig ikke døjet med det.

Jeg skal til jordemoder tirsdag, så kan jeg lige høre hende om gode råd til at afhjælpe det.

Hilsen Monica.

Anmeld

22. marts 2012

NNL

Monis skriver:

Tak for dit indlæg.

Det er dejligt at høre, at der er flere, der oplever det samme. De veninder jeg kender, som har været gravide, har nemlig ikke døjet med det.

Jeg skal til jordemoder tirsdag, så kan jeg lige høre hende om gode råd til at afhjælpe det.

Hilsen Monica.

Ja prøv at høre jordemoren, og hvis der kommer nogle guldkorn må du gerne dele Der går nemlig noget tid inden jeg skal til jordemor igen, da jeg burde være der torsdag i påsken, hvor de har lukket. Så jeg skal først afsted igen når jeg er 36+2...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.