Mangler s e x ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.569 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

UngMor83

Ihh hvor er jeg frustreret.

Har kun boet alene med datteren i 3 uger, og jeg er ved at gå til. Savner så meget sex. At gå fra at få hver dag næsten, og nu til ingenting, det er tortur.

Min x var såååå go til sex. Kæft jeg mangler det for vildt. Han har det på samme måde. Skrev lidt med ham igår aftes, hvor han gav udtryk for det samme. Ihhh hvor irriterende.

Ville ik noget med dette indlæg. Bare af med lidt gylle, sorry

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Sujan

UngMor83 skriver:

Har kun boet alene med datteren i 3 uger, og jeg er ved at gå til. Savner så meget sex. At gå fra at få hver dag næsten, og nu til ingenting, det er tortur.

Min x var såååå go til sex. Kæft jeg mangler det for vildt. Han har det på samme måde. Skrev lidt med ham igår aftes, hvor han gav udtryk for det samme. Ihhh hvor irriterende.

Kan du ikke finde en B-ven eller evt. Dig og din eks kan opfylde hinandens behov?? Eller bliver det for kompliceret.. nu kender jeg jo ikke jeres historie og man skal selvfølgelig være helt enig om at det kun er sex

Anmeld

20. marts 2012

BabyMama2

Hehe stakkels dig

Kender det godt, bortset fra at jeg er sammen med min kæreste men det altid mig der skal ligge op til noget og er så træt af det. Så der kan godt gå rimelig lang tid før jeg får 

Hvorfor er i ikke sammen mere? Du behøver ikke at svare hvis du ikke har lyst ..

Anmeld

20. marts 2012

BabyMama2

UngMor83 skriver:

Ups glemte at citere

Anmeld

20. marts 2012

UngMor83

Sujan skriver:

Kan du ikke finde en B-ven eller evt. Dig og din eks kan opfylde hinandens behov?? Eller bliver det for kompliceret.. nu kender jeg jo ikke jeres historie og man skal selvfølgelig være helt enig om at det kun er sex

Vi bor lidt langt fra hinanden, og han har vores fælles datter boende, så det er ik sådan ligetil. Og vi elsker stadig hinanden, så tror at det blir pokkers hårdt psykisk ;(

Men han kommer måske forbi ii weekenden, for der er stadig en del ting vi skal ha delt, og nogle ting vi ska ha drøftet ang. at vi nu ik bor sammen mere osv. Det er ik sådan ligetil.

Men håber da at jeg får sex ved ham, og det har jeg også sagt til ham. Og han savner mig også rigtig meget sexuelt skrev han. Pyyyha så kildede det helt i hele min krop

Anmeld

20. marts 2012

Pige2009

UngMor83 skriver:

Kender det godt - det er virkelig en pinsel!  Men jeg ville nok ikke begynde på sex med eks'en

Anmeld

20. marts 2012

UngMor83

VanessaSparre skriver:

Hehe stakkels dig

Kender det godt, bortset fra at jeg er sammen med min kæreste men det altid mig der skal ligge op til noget og er så træt af det. Så der kan godt gå rimelig lang tid før jeg får 

Hvorfor er i ikke sammen mere? Du behøver ikke at svare hvis du ikke har lyst ..

Her var vi lige gode om at lægge op til sex, heldigvis. Også de 2 gange jeg har været gravid. Jo større og mere besværet jeg blev, jo dejligerer synes han jeg var, hehe. Og sexuelt har vi aldrig haft problemer med. Tværtimod ...

Jamen det gik bare ikke mere. Vi var mere venner end kærester til sidst. Dog sexede vi så godt som hver dag, men ellers intet. Så vi blev enige om at jeg flyttede med min datter, og han så blev boende med vores fælles datter. Og indtil videre går det fint med det. Det hele er også så nyt endnu.

Anmeld

20. marts 2012

BabyMama2

UngMor83 skriver:

Her var vi lige gode om at lægge op til sex, heldigvis. Også de 2 gange jeg har været gravid. Jo større og mere besværet jeg blev, jo dejligerer synes han jeg var, hehe. Og sexuelt har vi aldrig haft problemer med. Tværtimod ...

Jamen det gik bare ikke mere. Vi var mere venner end kærester til sidst. Dog sexede vi så godt som hver dag, men ellers intet. Så vi blev enige om at jeg flyttede med min datter, og han så blev boende med vores fælles datter. Og indtil videre går det fint med det. Det hele er også så nyt endnu.

Det var da dejligt at han havde/har det på den måde

Nå okay, har i ellers snakket om at skulle finde sammen igen på et tidspunkt måske? 

Anmeld

20. marts 2012

MortilCilas

Det er noget skidt! Og især hvis man som du er vandt til det ofte!

Jeg selv kan ikke finde en jeg har lyst til og som tænder mig! Så det er over 6 måneder siden så er man ved at være trængende

Anmeld

20. marts 2012

UngMor83

VanessaSparre skriver:

Det var da dejligt at han havde/har det på den måde

Nå okay, har i ellers snakket om at skulle finde sammen igen på et tidspunkt måske? 

Nej vi finder ikke sammen igen. Det er vi enige om, og sikre på! Bare vi kan forblive venner, for vi har jo en datter sammen !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.