6 dage over tid - er det normalt efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger

fødte i oktober mit første barn, og 8 uger efter fødsel fik jeg min menstruation - den har været regelmæssig siden, og havde min sidste mens omkring den 16ende februar, men nu er jeg bare nervøs over at den stadig ikke er kommet?

nogen der har oplevet at have regelmæssig mens efter fødsel og som så bliver uregelmæssig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Ingen der kan hjælpe? er ret nervøs for hvad der kan være galt, har prøvet at tage g-test, men de er negative, men har ALDRIG prøvet at gå over tid før..

Anmeld

20. marts 2012

th

Anonym skriver:

Ingen der kan hjælpe? er ret nervøs for hvad der kan være galt, har prøvet at tage g-test, men de er negative, men har ALDRIG prøvet at gå over tid før..

har ikke prøvet det efter jeg har født, men prøvede det inden da jeg var på p piller, der fik jeg ikke min mens i 3 md uden at der var noget galt, fik så nogen andre og så kan den igen

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

har ikke prøvet det efter jeg har født, men prøvede det inden da jeg var på p piller, der fik jeg ikke min mens i 3 md uden at der var noget galt, fik så nogen andre og så kan den igen

okai, men jeg tager bare ikke p-piller  og manden og jeg har haft ubeskyttet sex 2 gange i sidste måned (DUMT - jeg ved det) og frygter virkelig at jeg er gravid, da vores barn kun er 5 måneder, men de test jeg har taget er negative - aner ikke lige hvad jeg skal tænke..

Anmeld

20. marts 2012

th

Anonym skriver:

okai, men jeg tager bare ikke p-piller  og manden og jeg har haft ubeskyttet sex 2 gange i sidste måned (DUMT - jeg ved det) og frygter virkelig at jeg er gravid, da vores barn kun er 5 måneder, men de test jeg har taget er negative - aner ikke lige hvad jeg skal tænke..

nej ok, det kan jeg godt se, hmm ja lidt dumt hvis man ikke vil have en mere med det samme,

ville nok se om den ikke kommer i løbet af de næste par dage og så lade være med at tænke på det(hvis man kan)

ammer du?

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

nej ok, det kan jeg godt se, hmm ja lidt dumt hvis man ikke vil have en mere med det samme,

ville nok se om den ikke kommer i løbet af de næste par dage og så lade være med at tænke på det(hvis man kan)

ammer du?

ja må prøve at lade være at tænke på det..

nej jeg ammer ikke..

men tak fordi du gad dele din erfaring

Anmeld

20. marts 2012

Tabula Rasa

Anonym skriver:

Hej Piger

fødte i oktober mit første barn, og 8 uger efter fødsel fik jeg min menstruation - den har været regelmæssig siden, og havde min sidste mens omkring den 16ende februar, men nu er jeg bare nervøs over at den stadig ikke er kommet?

nogen der har oplevet at have regelmæssig mens efter fødsel og som så bliver uregelmæssig??

Lyder præcis som mig. Oplevede det samme dog nylig, gik næsten 3 uger over inden den kom. Helt normalt

Anmeld

20. marts 2012

th

Anonym skriver:

ja må prøve at lade være at tænke på det..

nej jeg ammer ikke..

men tak fordi du gad dele din erfaring

var så lidt...

tror ikke du er gravid, tror bare det er kroppen der driller

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Tabula Rasa skriver:

Lyder præcis som mig. Oplevede det samme dog nylig, gik næsten 3 uger over inden den kom. Helt normalt

åhhh gud det var dejligt at høre.. TAK

havde du også regelmæssig mens efter fødsel og så blev den uregelmæssig?

har ALDRIG før oplevet at gå over tid (pånær da jeg jo var gravid )

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

var så lidt...

tror ikke du er gravid, tror bare det er kroppen der driller

nej det tror jeg heller ikke jeg er, ja den driller nok bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.