Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej mødregruppe
Jeg har idag været til JM.
Det er nu rart at høre hende lille hjerte slå, selvom jeg slet ikke er i tvivl om liv
Ville bare lige høre hvad jeres guldklumper er skønnet til.
JEg er i uge 33+6 og hun blev skønnet til 1800 g
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bimle84 skriver: Hej mødregruppe Jeg har idag været til JM. Det er nu rart at høre hende lille hjerte slå, selvom jeg slet ikke er i tvivl om liv Ville bare lige høre hvad jeres guldklumper er skønnet til. JEg er i uge 33+6 og hun blev skønnet til 1800 g
Jeg slal først til JM igen i uge 35..
Men da jeg var til læge i uge 32, blev min bettepige skønnet til 2200 gram.. En rigtig lille bassetrold
Min lille dreng blev skønnet til 1200 g i uge 30. er det lidt? =o
EKBJ skriver: Min lille dreng blev skønnet til 1200 g i uge 30. er det lidt? =o
Jeg aner det ikke, ved ikke hvad der er det normale.. ved bare de siger min er lidt over gennemsnittet ..
Men hvis du ikke har hørt de JM sige noget om størrelsen er det sikkert meget normalt..
Joyce1986 skriver: Jeg aner det ikke, ved ikke hvad der er det normale.. ved bare de siger min er lidt over gennemsnittet .. Men hvis du ikke har hørt de JM sige noget om størrelsen er det sikkert meget normalt..
Jeg har fået at vide at han ligger lige under gennemsnittet, vejede 1200g og skulle gerne veje 1500g.. :-)
Da jeg var til JM 31+0 skønnede (lidt lavt ifølge hende selv) hun knægten til at være 1800g.. Var til lægen 32+0 og hun mente at JM havde sat det MEGET lavt.. Hun syns at han var KÆMPE og tvivlede på at jeg ville nå terminen - men hun turde ikke at give et skøn Som hun sluttede med at sige ''HVIS du går til terminen - føder du en elefantunge..''
Men nu må vi se Så er spændt på hvad JM siger når jeg kommer 11/4 (36ugers-besøget)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128