I uge 25 og syg med opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.695 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Mor til L&S

Hej piger

Jeg blev i nat ramt (efter både datter og mand har haft en tur). Kastede flere gange op i nat og imorges... Ellers er jeg bare træt, har ondt i maven m mavekramper og ingen appetit...

Har kastet alt op og derefter fået lidt at drikke samt en banan Som det eneste siden i morges...

Men er jo lidtbekymret for lillebror i maven, så vil lige høre Jer hvor længe I tror han kan klare det uden mad når jeg er så dårlig??

Er han mærket af det??

Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Guldimaven

Jeg har altid hørt, at man ikke skal bekymre sig om baby hvis man er syg.. Da den nok skal tage hvad den skal have.. Og når nu, det er første dag du er syg, så går du nok snart i bedring igen.. 

Hvis ikke du bliver bedre vil jeg nok kontakte læge.. 

god bedring. 

Anmeld

20. marts 2012

Lise

Hvis det bare varer et døgns tid, så tror jeg ikke der sker noget ved det. Han skal nok få hvad han skal have, men det er da rigtig synd for dig...

God bedring.

Anmeld

20. marts 2012

Mor til L&S

Guldimaven skriver:

Jeg har altid hørt, at man ikke skal bekymre sig om baby hvis man er syg.. Da den nok skal tage hvad den skal have.. Og når nu, det er første dag du er syg, så går du nok snart i bedring igen.. 

Hvis ikke du bliver bedre vil jeg nok kontakte læge.. 

god bedring. 

Ja tror du har ret - skulle nok bare lige høre det

Tak

Anmeld

20. marts 2012

Mor til L&S

Lise skriver:

Hvis det bare varer et døgns tid, så tror jeg ikke der sker noget ved det. Han skal nok få hvad han skal have, men det er da rigtig synd for dig...

God bedring.

Godt.. Det mener jeg også at ha hørt

Nu har det ca varet et døgns tid, så håber det er på retur.. Min mand blev ramt søndag og han er stadig ikke rask...

Tak

Anmeld

20. marts 2012

Guldimaven

Mor til Liva skriver:

Ja tror du har ret - skulle nok bare lige høre det

Tak

Det kender jeg godt. 

Anmeld

20. marts 2012

merle2010

bare rolig han klarer sig... jeg har intet spist i 14 dage, og kastet alt op hvad jeg har indtaget...

har ikke engang haft aff i en uge...

har været ved lægen idag og lillebror har det super fint... jeg har tabt 10 kg siden jeg blev gravid er i uge 28

sidst jeg var gravid tabte jeg 15 kg

men bare rolig de små tager hvad de skal have, det er mere dig selv du skal tænke på....

du skal drikke drikke drikke væske hele tiden...

hilsen en der VED hvordan du har det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.