Clairvoyant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

jeg har brug for hjælp. 

jeg er så trist og ked af det hele tiden og føler at alt dårligt falder på mig og intet positivt.

jeg havde engang en veninde der så sådan en dame om det var en clairvoyant kan jeg ikke huske, men hun fortalte ting hun så i hendes fortid og i hendes fremtid og meget andet.

hvis det ikke er en clairvoyant, er der så nogen der ved noget om det område og ved havd det hedder, jeg har hårdt brug for jeres hjælp, har prøvet alle andre midler som ikke har hjulpet og har en lille datter jeg gerne vil kunne være der for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Mariekiksen

Hejsa. 

Jeg har selv tidligere i livet følt som du. Min kæreste mærkede forandringen på mig og overtalte mig til at tale med min egen læge om det. Selvom det krævede overtalelse er jeg taknemmelig for jeg tog den beslutning. Min læge var enormt sød og forstående og blev henvist til en psykolog der hjalp mig ud af krisen. Tror det er helt normalt vi alle kan blive nedtrykte. Syntes du bør snakke med din læge om det Kærligst fra mig 

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

jeg har snakket med psykologer i 2 år og der er intet sket, jeg har selv valgt at skifte levevis og det er blevet bedre, men der er bare stadig noget der sidder der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.